۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

کارنامه زیست محیطی مجتمع گاز پارس جنوبی درخشان است

کارنامه زیست محیطی مجتمع گاز پارس جنوبی درخشان است

بوشهر - مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی کارنامه‌ درخشانی در حوزه رعایت اصول ایمنی و دستورعمل‌های اچ‌اس‌یی دارد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلامرضا بهمن‌نیا گفت: این مجتمع گازی دارای ظرفیت‌های فراوانی بوده و تاکنون اقدام های گسترده ای در حوزه‌ ‌های ایمنی، محیط زیست و تعمیرات اساسی انجام داده است. 

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این که مجتمع گاز پارس جنوبی در اولویت نخست همه بررسی‌های ایمنی قرار دارد افزود: مسائل ایمنی و محیط زیست در مجتمع از موارد بسیار مهم و حیاتی بوده و نیازمند دقت بیشتر در این ٢ حوزه هستیم و باید بتوانیم با تلاش کارکنان نواقص و مشکلات را برطرف کنیم. 

وی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: در حوزه تعمیرات اساسی، اقدام ها و فعالیت‌های بزرگی انجام شده که ما را در مسیر تولید پایدار گاز قرار خواهد داد. 

بهمن‌نیا ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده در تعمیرات اساسی امسال مجتمع گاز پارس جنوبی، از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهیم آمد و فصل سرما را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. 

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز یادآور شد: امیدواریم کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با همدلی، تعامل و همکاری بتوانند امور پالایشگاه‌ها را تقویت کرده و در این مسیر، هماهنگی و نظارت کامل نیز از سوی این مدیریت انجام شود. 

کد خبر 3748735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha