۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۵۶

در دولت یازدهم؛

۲۸ میلیارد ریال برای ارتقای کیفیت آبرسانی به قم هزینه شد

۲۸ میلیارد ریال برای ارتقای کیفیت آبرسانی به قم هزینه شد

قم - فرماندار قم گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا امروز بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان برای ارتقای کیفیت و توسعه طرح‌های آبرسانی به قم هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سیار در ارتباط تصویری از محل افتتاح مخزن ذخیره مجتمع قنوات با محل مراسم افتتاح سد کوچری، که ظهر دوشنبه با حضور وزیر نیرو و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: روز بسیار خرسندی است چرا که اکنون در حال بهره‌برداری از بزرگترین پروژه آبرسانی به قم هستیم.

وی گفت: از هفت پروژه آبرسانی امروز بخشی از آن انجام می‌شود و به عنوان شاخص طرح منبع ذخیره ۵ هزار متر مکعبی مجتمع قنوات - قمرود را افتتاح می‌کنیم که مورد بهره‌برداری روستائیان قرار خواهد گرفت.

 فرماندار قم افزود: این ۷ پروژه آبرسانی روستایی جزو ۱۸۶ پروژه‌ای است که در هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی تصریح کرد: طبق آمار شرکت آب فاضلاب روستایی از اول دولت تدبیر و امید تا امروز بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان صرف ارتقای کیفیت و توسعه طرح‌های آبرسانی به قم شده است.

سیار ادامه داد: در حال حاضر حدود ۴۸ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی، اعتبارت استانی و ۱۰ میلیارد تومان از مبلغ اعتبارات مصوبه امسال استفاده شده است و تا پایان دولت یازدهم انشاء الله تمامی این پروژه‌ها به اتمام خواهد دسید.

وی با بیان اینکه مطالعات طرح بزرگ مجتمع‌های آبرسانی انجام گرفته و اعتبارت آن از صندوق توسعه ملی تأمین شده است از وزیر نیرو و ریاست مجلس شورای اسلامی خواست تا به زودی کلنگ‌زنی آن با حضور این مقامات انجام شود تا دل مردم بخش کهک، فردو و سایر مناطقی که از این طرح بهره‌مند می‌شوند شاد شود.

کد خبر 3755853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha