۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۵۰

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

مساجد استان همدان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی آماده شوند

مساجد استان همدان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی آماده شوند

همدان - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مساجد استان همدان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی آماده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی در سالن تبلیغات اسلامی استان همدان از تشکیل هیئتی برای هماهنگی اجرای برنامه های اربعین حسینی در طول سال خبر داد و گفت: فعالیت های این هیئت اختصاصی خواهد بود.

وی به فعالیت های هیئت امنا حسینیه ۱۴ معصوم در همدان اشاره کرد و با بیان اینکه این حسینیه خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد، گفت: این حسینیه در مسیر عبور زائران قرار دارد.

حجت‌الاسلام حیدری‌راد با تاکید براینکه باید مساجد مستقر در مسیر عبور زائران اربعین آماده باشند، گفت: سال گذشته و در هنگام بازگشت زائران اربعین، حسینیه‌های همدان خدمات خوبی به زائران ارائه دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر رفع نواقص و کاستی‌ها در سال جاری، عنوان کرد: سال گذشته شهرداری در خصوص پذیرایی از زائران پای کار بود چراکه در پذیرایی از زائران، آبروی استان در میان است و باید مدیریت درستی در این زمینه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد با تاکید بر برنامه ریزی برای فعال بودن حسینیه ها در همدان، جورقان و مریانج از تشکیل هیئتی برای مدیریت موکب‌های داخل و خارج و اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول سال در استان همدان خبر داد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اوقاف و امور خیریه را مسئول تامین روحانی در داخل و خارج و سپاه را نیز مسئول پذیرایی از زائران عنوان کرد و بر آموزش زائرانی که از همدان اعزام می‌شوند تاکید کرد و گفت: زائرین همدانی باید الگو باشند که در این راستا لوح فشرده ای تهیه شده که دراختیار زائران قرار می گیرد.

کد خبر 3775450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha