۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مطرح کرد:

«احلی من العسل»بیعت با امام حسین(ع) درپاسداری ازارزش های دینی است

«احلی من العسل»بیعت با امام حسین(ع) درپاسداری ازارزش های دینی است

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اجتماع «احلی من العسل» را بیعت نوجوانان با امام حسین (ع) در پاسداری از ارزش های دینی چون امر به معروف و نهی از منکر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت عباسیان صبح امروز در اجتماع عزداران نوجوان که در محل امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان کرمانشاه برگزار شد ضمن خیر مقدم به نوجوانان و دانش آموزان  شرکت کننده در این مراسم گفت: خیرمقدم خدمت شما نوجوانان عزیز که کنار این امامزاده واجب التعظیم اجتماع کرده اید تا لبیک گوی حضور مقدس ابا عبالله حسین(ع)  باشید.

وی از آموزش و پرورش استان نیز به خاطر همکاری در برگزاری این اجتماع که با حضور نوجوانان عاشورایی و دلداده امام حسین (ع) برگزار شده است تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم گفت: شما امروز در این مکان مذهبی و اجتماع بزرگ «احلی من العسل» جمع شده اید که با مولای خودتان ابا عبدالله حسین (ع) بیعت کنید.

وی تصریح کرد: شما به این اجتماع آمده اید که بگویید اگر در شب عاشورا قاسم بن الحسن(ع)  نظاره گر صحبت شما  از فضایل شهادت برای یاران باوفایتان بود و آنگونه مشتقانه اشک می ریخت که آیا فردا این توفیق نصیبش می شود یا نه، ما هم همچنان مثل قاسم بن الحسن(ع)، شهادت در نزدمان شیرین است.

عباسیان ادامه داد: شما آمده اید که بگویید یا ابا عبدالله امروز در این اجتماع عهد و پیمان می بندیم  که تا آخرین قطره خون در پاسداری از ارزش های دینی و اهدافی که شما دنبال آن بودی که همان امر به معروف و نهی از منکر است پایدار باشیم.

 وی تصریح کرد: شما آمده اید که بگویید یا ابا عبدالله ما برای دفاع از ارزش های دینی  تا آخرین قطره های خون، در رکاب تو خواهیم بود و با جان و دل امروز به تو لبیک گفته و می گوییم «لبیک یا حسین(ع)».

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: این لبیک های شما دانش آموزان باید برای سربازی ابا عبدالله حسین (ع) باشد. امروز شما قاسم گونه به ابی عبدالله حسین (ع) لبیک می گویید و انشاالله تا آخر عمر هم مطیع فرامین ابی عبدالله الحسین (ع)  و در رکاب امام حسین(ع)  باشیم و همواره مهر و محبت امام حسین (ع) در دل های شما باقی بماند.

کد خبر 3789958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha