۵ آبان ۱۳۹۵، ۸:۲۶

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران راه اندازی شود

مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران راه اندازی شود

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران ضروری است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که باید سطح خدمات به مردم جنوب شرق استان تهران در بخش های مختلف افزایش پیدا کند، اظهار داشت: جنوب شرق استان تهران به دلیل همجواری با پایتخت نیازمند توجه ویژه و جدی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر هزاران نفر از مردم جنوب شرق استان تهران به پایتخت افزود: روزانه هزاران سفر از جنوب شرق استان تهران به پایتخت انجام می شود که با افزایش سطح خدمت رسانی به مردم، می توان از حجم این سفرها کاست.

وی با تأکید بر این نکته که جنوب شرق استان تهران در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند توجه جدی است، ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در این حوزه، عدم وجود مرکز اسناد پزشکی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فقدان مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران موجب ایجاد مشکلاتی برای فعالان این حوزه و مردم شده است.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که راه اندازی مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران قدم موثری محسوب می شود، متذکر شد: راه اندازی مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران از حجم سفرها به پایتخت خواهد کاست.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هم اکنون به دلیل عدم وجود مرکز اسناد پزشکی در جنوب شرق استان تهران، مردم برای پیگیری امور به تهران می روند و باید در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.

نقوی حسینی با تأکید بر این نکته که کاهش سفرها به پایتخت با بهبود وضعیت آلودگی تهران و ترافیک رابطه مستقیم دارد، گفت: هرچه سطح خدمت رسانی به مردم مناطق اطراف تهران افزایش پیدا کند، میزان سفرهای ورودی به پایتخت کاهش پیدا می کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردم جنوب شرق استان تهران در بخش های مختلف یادآور شد: مشکلات و انتظارات مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در حوزه های مختلف با جدیت و از طریق برگزاری جلسات و مکاتبات پیگیری می شود و امیدواریم قدم های موثری را در این زمینه برداریم.

کد خبر 3806303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha