۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۹:۲۳

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر:

خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ بوشهر به زائران اربعین

خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ بوشهر به زائران اربعین

بوشهر - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از خدمت‌رسانی تیم‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ بوشهر به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،  عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی در حوزه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی افراد علاقمند و دارای روحیه جهادی اورژانس ۱۱۵ بوشهر با سه دستگاه آمبولانس مجهز به مرزهای شلمچه اعزام شدند. 

وی گفت: نیروهای عملیاتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مانند همیشه خط اول نظام سلامت در جبهه‌های مواجهه با بیماری‌ها، حملات و آسیب‌ها هستند که با داشتن تجربه گرانقدر زندگی در شرایط سخت و از همه مهمتر ارائه خدمات در این شرایط به ارائه خدمات می‌پردازند.

دادجو در رابطه با اعزام تیم عملیات اورژانس ۱۱۵ بوشهر، افزود: ۹ نفر  از پرسنل داوطلب در قالب  ۳ گروه عملیاتی، همراه با ۳ دستگاه آمبولانس از شهرستان‌های دشتی، دشتستان و  بوشهر با تجهیزات کامل و توانایی پوشش ۲۰ بیمار ترومایی در مرز شلمچه مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از سراسر کشور ۱۲۲آمبولانس ، ۱۴ اتوبوس آمبولانس، ۱۵ موتورآمبولانس، ۲ خودروارتباطی و یک عدد بالگرد تجهیز و آماده هستند تا در صورت لزوم ماموریت‌های پیش آمده را طبق صلاحدید تیم‌های فرماندهی مستقر در منطقه وارد صحنه عملیات شوند.
 

کد خبر 3822729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha