۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

۸ موکب اوقاف اصفهان برای پذیرایی زائران اربعین راه‌اندازی شد

۸ موکب اوقاف اصفهان برای پذیرایی زائران اربعین راه‌اندازی شد

اصفهان – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه و امامزادگان استان اصفهان هشت موکب را برای پذیرایی از زائران کربلا در راهپیمایی عظیم اربعین راه‌اندازی کردند.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به منظور اجرای نیات واقفان برای زیارت امام حسین (ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همراه با دیگر امام زاده‌های استان نسبت به راه‌اندازی موکب برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در راهپیمایی عظیم کربلا اقدام کرده است، اظهار داشت: در این راستا موکب حضرت علی اکبر (ع) از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مرزهای چزابه و مهران راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امام زادگان آقا علی عباس، هلال ابن علی، ولی ابن راوند و علی ابن ولی چهار موکب در کربلا راه‌اندازی کرده‌اند، تصریح کرد: امام زاده قاسم نیز دو موکب را در نجف راه‌اندازی کرده است.

مدیرکل اوقاف و امرو خیریه استان اصفهان با بیان اینکه موکب‌های اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از سه روز قبل از اربعین حسینی جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) که با پای پیاده جهت شرکت در اجتماع عظیم عزاداران سید و سالار شهیدان به کربلا عازم هستند آغاز می‌شود، ادامه داد: خدمات این موکب‌ها تا چهار روز بعد از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این موکب‌ها روزانه پنج هزار وعده غذایی گرم را بین عزاداران حسینی توزیع می‌کنند، بیان داشت: همچنین در این موکب‌ها فضایی هم جهت اسکان زائران آماده شده است.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه هزینه برپایی این موکب‌ها از محل موقوفات منطبق با عزاداری امام حسین (ع) که فاقد قید مکان هستند تامین می‌شود، ادامه داد: خیرین نیکوکار، هیئت امنای امامزادگان عظیم الشان، مدیریت استان و ائمه جمعه سراسر استان نیز در برپایی این موکب‌ها کمک کرده‌اند.

کد خبر 3826507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha