۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

امام جمعه‌ موقت سنندج؛

انقلاب اسلامی با وحدت شیعه‌ و سنی پیروز شد

انقلاب اسلامی با وحدت شیعه‌ و سنی پیروز شد

سنندج- ماموستا سید احسن حسینی، خطیب و امام جمعه‌ موقت شهر سنندج، گفت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت شیعه‌ و سنی و رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد.

به‌ گزارش خبرنگار مهر، سید احسن حسینی در جشن بزرگ وحدت (محمد نگین خاتم عشق) که‌ صبح امروز چهار شنبه‌ ۲۴ آذرماه در تالار نور ادراه‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، به‌ بیان ضرورت وحدت و همدلی میان اهل تشیع و تسنن پرداخت.

ماموستا حسینی در این مراسم که‌ باحضور مسئولین و شمار زیادی از روحانیون اهل سنت و اهل تشیع و مربیان و اساتید قرآنی برگزار شد، تاکید کرد که‌ انقلاب اسلامی ایران با وحدت شیعه‌ و سنی در سایه‌ تدابیر حکیمانه‌ رهبر انقلاب و همچنین جان برکفی سربازان ایران اسلامی پابرجاست.

وی افزود: وحدت و همدلی میان اقشار ملت ایران از جمله‌ پیروان مذاهب مختلف پایه‌های توسعه‌ و پیشرفت ایران هستند و ضروری است مسلمانان با تاسی از پیامبر اعظم (ص) این اصل ضروری را رعایت کنند.

این خطیب اهل سنت در بخشی از سخنان خود به‌ ویژگی های ناب پیامبر (ص) اشاره‌ نمود و گفت:تولد این رهبر بزرگ حیات دوباره‌ به‌ بشریت بخشید.

مامستا حسینی تصریح کرد؛ از تولد تا نبوت و وفات پیامبر سراسر درس، مهربانی، اخوت، وحدت، عطوفت، رحم و صلح است و این خصائص باید سرلوحه‌ زندگی مسلمانان قرار بگیرد.

کد خبر 3850315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha