۱۲ دی ۱۳۹۵، ۸:۳۵

سیدامیر سیدزاده در گفتگو با مهر:

هیات انتخاب فجر «سهیلا» را دیده است/ جلسه برای «مادر قلب اتمی»

هیات انتخاب فجر «سهیلا» را دیده است/ جلسه برای «مادر قلب اتمی»

سید امیر سیدزاده تهیه کننده «سهیلا» با اعلام اینکه هیات انتخاب فجر این فیلم را دیده است از دریافت پروانه نمایش این فیلم سینمایی خبر داد.

سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری گفت: تمام مراحل فنی این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و چندی پیش هم نسخه نهایی آن را تحویل دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دادیم و طبق اطلاعات من این فیلم مورد بازبینی هیات انتخاب و مورد توجه آنها قرار گرفته است.

وی افزود: زیرنویسی انگلیسی «سهیلا» هم به پایان رسیده است، با توجه به اینکه چندی پیش آنکه لویکه نماینده جشنواره «برلین» به ایران آمد ما این زیرنویس را برای فیلم انجام دادیم و او این فیلم را مورد بازبینی قرار داد.

سیدزاده عنوان کرد: چندی پیش برای این فیلم بدون هیچ اصلاحیه ای پروانه نمایش نیز دریافت کردیم.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به سرنوشت اثر دیگرش با عنوان «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده بیان کرد: قرار است در همین هفته جلسه ای با محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر سینمای حرفه‌ای و حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برای دریافت پروانه نمایش این فیلم برگزار کنیم.

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» دومین ساخته بلند سینمایی علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

کد خبر 3864804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha