۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۵۳

در دهه فجر انجام می‌شود؛

افتتاح ۴۱۸ پروژه با ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در یزد

افتتاح ۴۱۸ پروژه با ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در یزد

یزد ـ استاندار یزد از افتتاح ۴۱۸ پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در سراسر استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی عصر امروز در دومین نشست ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به افتتاح ۴۱۸ پروژه در مناطق مختلف استان یزد اظهار داشت: برای این پروژه های اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها مربوط به بخش خصوصی، شهرداری‌ها و پروژه های عمرانی دولت است و همه مناطق استان یزد از آن بهره مند شده اند.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شعار انقلاب ما «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود، اظهار داشت: دشمنان ما از همان ابتدا این شعار را برنتافتند زیرا شعار استقلال و آزادی کشور ما را از سیطره قدرت‌های شرق و غرب بیرون آورد و دیگر به استعمارگران اجازه نداد منابع کشور را غارت کنند.

استاندار یزد بیان کرد: دشمن از اینکه دیگر نمی تواند بر ملت ایران مسلط باشد ناخشنود بود به همین دلیل نیز انواع و اقسام نیرنگ ها و  دشمنی ها را علیه ملت ایران به کار گرفت و حتی از ترور نیروهای ارزشمند انقلاب نیز دریغ نکرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران برای به دست آوردن استقلال و آزادی خود هزینه های بسیاری پرداخت کرد و اکنون باید از این انقلاب ارزشمند به بهترین نحو ممکن حفاظت کند.

میرمحمدی با اشاره به اینکه پست‌ترین حکومت‌ها، حکومت‌های موروثی است و هیچ منطقی در آن وجود ندارد، عنوان کرد: ملت ایران توانست با انقلاب خود یک نظام موروثی ۲۵۰۰ ساله را ساقط و سرنگون کند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم و آنها را محترم بشماریم زیرا انقلاب ما برای به دست آوردن استقلال و آزادی و حاکمیت جمهوری اسلامی خون‌های بسیاری داده و هزینه های سنگینی پرداخت کرده است.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه در برنامه های ایام دهه فجر باید به سمتی برویم که اندیشه ها را رشد دهیم، افزود: انقلاب ما انقلاب عقلانیت بود و با عقلانیت به پیروزی رسید و این ویژگی باید حفظ شود.

کد خبر 3887800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha