۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱

برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته اول؛

۳ بازیکن جدید به تیم فوتسال آتلیه طهران قم پیوستند

۳ بازیکن جدید به تیم فوتسال آتلیه طهران قم پیوستند

قم - باشگاه آتلیه طهران قم برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور ۳ بازیکن جدید جذب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال آتلیه طهران قم که در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد در نیم فصل دوم با ۳ بازیکن جدید به میدان می‌رود و با جذب این نفرات، دست به تقویت خود زده است.

علی فیاضی بازیکن تیم فوتسال ذاکر در لیگ باشگاه‌های استان قم که در تیم ملی فوتسال افغانستان نیز عضویت دارد تازه‌ترین بازیکن اضافه شده به جمع شاگردان سید وحدی غیاثی در تیم آتلیه طهران قم است و در نیم فصل دوم در این تیم به میدان می‌رود.

فیاضی که یکی از مهره‌های مؤثر تیم فوتسال ذاکر، صدرنشین لیگ دسته اول فوتسال استان قم بود در خلال برگزاری لیگ استانی از ذاکر رضایت نامه گرفت و قرارداد خود را با تیم جدیدش منعقد کرد.

مسعود هدایت بازیکن شیرازی فصل گذشته تیم فوتسال سن ایچ ساوه با عقد قراردادی تا پایان فصل به جمع بازیکنان آتلیه طهران ملحق شده است به طوری که وی فصل گذشته از بازیکنان تاثیرگذار سن ایچ تحت هدایت وحید غیاثی بوده است و اکنون زیر نظر مربی سابق خود به میدان خواهد رفت.

علیرضا عباسی دیگر بازیکن تیم آتلیه طهران قم است که پیش از پایان نیم فصل اول به صورت سهمیه آزاد از تیم مقاومت قرچک به آتلیه طهران ملحق شد و بدین ترتیب آتلیه طهران قم کار خود را در نیم فصل دوم با تیمی قدرتمندتر آغاز خواهد کرد.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در پایان نیم فصل اول از مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال ایران در رده سوم قرار گرفت و نخستین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات را در قم برابر تیم منصف قائم شهر برگزار خواهد کرد.

کد خبر 3892610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha