۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳

تبیان رنگ و بوی دهه فجر گرفت

تبیان رنگ و بوی دهه فجر گرفت

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، با ویژه برنامه‌هایی متنوع به استقبال این ایام رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا سلطانی شیرازی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته، در ایام دهه فجر خدمات متفاوتی به کاربران ارائه خواهد شد.

وی افزود: باشگاه کاربران تبیان به مناسبت دهه فرخنده فجر، مسابقه (#من-انقلابی-ام) را با موضوعات دست نوشته های خلاقانه شعارهای انقلابی (با تاکید بر روی شعارهای کمتر شنیده شده)، انتشار تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی و طراحی پوستر ویژه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، برگزار خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی تبیان در ادامه گفت: بازخوانی خاطرات شخصیت های تاثیرگزار انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... و. مربوط به  شخصیت شناسی رجال پهلوی و بازخوانی خاطرات آنها، بازنشر فیلم ها، صوت ها و تصاویر مربوط به نهضت اسلامی و همچنین ده ها مصاحبه تحلیل و یادداشت دیگر در موضوعات مرتبط با انقلاب مردم ایران از جمله برنامه های وب سایت تبیان در دهه فجر است.

سلطانی شیرازی در پایان گفت: کانال تلگرامی تبیان نیز در این دهه، برنامه هایی ویژه را برای مخاطبین خود در نظر گرفته است که علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس @TebyanOnline از محتوای انقلابس تهیه شده استفاده کنند.

کد خبر 3894414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha