۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۵۹

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

دفاتر پخش سینمایی درخواست اکران نوروزی را کتبی اعلام کنند

دفاتر پخش سینمایی درخواست اکران نوروزی را کتبی اعلام کنند

سخگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد دفاتر پخش می توانند از هفته آینده درخواست اکران نوروزی خود را به صورت کتبی به این شورا اعلام کنند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا دفاتر پخش فیلم هایی که پروانه نمایش دارند و فیلم هایی که در بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند، پیشنهاد اکران خود را به صورت کتبی به شورای صنفی نمایش ارائه دهند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی از  چهارشنبه ۲۷  بهمن ماه در گروه زندگی اکران می شود و در نوبت عید نیز به اکران خود ادامه می دهد.

فرجی در پایان عنوان کرد: همچنین فیلم «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی در گروه سینمای آزادی بعد از جشنواره فیلم فجر، «جشن تولد» به کارگردانی عباس لاجوردی در گروه سینمایی آزاد بعد از جشنواره فیلم فجر، «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی در گروه سینمایی ماندانا از چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه، «ماحی» به کارگردانی داود خیام در گروه آزاد و بعد از پایان اکران «شاباش» در گروه آفریقا نمایش داده می شود.

کد خبر 3898817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha