۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶

اختتامیه نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» در تالار آفتاب برگزار شد

اختتامیه نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» در تالار آفتاب برگزار شد

اهواز - آئین اختتامیه اجرای نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» شامگاه جمعه با حضور مدیران، هنرمندان پیشکسوت و خانواده های اهوازی در تالار آفتاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، در مراسم با شکوه تقدیر از بازیگران و عوامل این نمایش، خالد لویمی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اهواز، جمشید سلحشور از اعضای شورای شهر شهرستان و جمعی از پیشکسوتان تئاتر استان و هنرمندان این نمایش حضور داشتند.

در این برنامه ازعوامل و دست اندرکاران نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» شامل علی کردونی، محمدعلی عچرش، شایان خلیلی، محمد رادفر، مهرداد قائدی، بابک قائمی فر، عرفان نورعلی پور، یعقوب عطاشی، رضا شهبازی، حسین سبحانی، مرتضی عفری، میلاد شادبخت، غلامرضا جوکار، محمد مهزیار، احمد سالمی، محمدعلی تشکر، امیرحاتم کمایی و سیما کهریزی، مهسا معزی، فاطمه کریمی، رها موسوی، مهناز گوبالی، زهره شیردل، سوگند عباسی، زهرا اورکی، مبینا بوعذار و مصطفی بوعذار کارگردان این نمایش تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» به کارگردانی مصطفی بوعذار در قالب گروه تئاتر آئین مردم وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اهواز تهیه و از پنجم بهمن به مدت یک ماه در تالار آفتاب اهواز به اجرا درآمد.

کد خبر 3916260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha