۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱

نماینده ولی فقیه درکردستان:

شهدا ذخایر معنوی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند

شهدا ذخایر معنوی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند

قروه- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدا ذخایر معنوی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: این ذخایر برای همیشه تاریخ تمام شدنی و فراموش شدنی نیستند.

به گزارش خبرنگارمهر، دو شهید گمنام که یکی از آنها در سن ۲۱ سالگی در عملیات خیبر به شهادت رسیده ومحل تفحص او جزیره مجنون بوده است و دیگری هم که درسن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر ۴ به درجه رفیع شهادت نائل گشته و در منطقه پنجوین عراق تفحص شده است، امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه تشییع و تدفین شدند.

نماینده ولی فقیه درکردستان در این مراسم  با اشاره به اینکه شهدا نزد خداوند متعال دارای جایگاه والا و رفیعی هستند، گفت: مبارزه در راه خدا شکست ندارد و هرکسی در این راه جهاد کند بی شک به پیروزی دست خواهد یافت.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شهادت را بزرگترین پیروزی برای مسلمانان در مقابل دشمنانشان ذکر کرد و اظهارداشت: کسانی که در راه دفاع از خاک و ناموس و دینشان در مقابل دشمنان ایستادند و جان خود را ازدست دادند با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه شهدا یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین منافع و ذخایر معنوی ما در دفاع مقدس هستند، عنوان کرد: بی شک این ذخایرمعنوی  هیچ گاه تمام شدنی و فراموش شدنی نیستند.

نماینده ولی فقیه درکردستان ادامه داد: شهدا حیات دوباره به کشور بخشیدند و نشاط و شادای و امنیت را برای سرزمینمان به ارمغان آوردند لذا گرامیداشت یادوخاطره آنها بر همه ما واجب و ضروری است.

آیت الله حسینی شاهرودی بیان کرد: ما هیچ گاه اجازه نخواهیم داد خون شهدایمان پایمال شود و همواره حافظ آرمان ها و اهداف آنها خواهیم بود.

وی اظهارداشت: ازابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون منافقین و دشمنان کشورمان به شیوه های متعدد درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمدند و خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران نقشه های آنها همواره نقش برآب شده است.

وی عنوان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با تشکیل بسیج مردمی، بزرگترین سد و مانع را در مقابل دشمنان ایجاد کرد.

گفتنی است، بعدازظهر امروز هم پیکر دو شهید گمنام دیگر که یکی از آنها در عملیات خیبر در سن ۲۴ سالگی به شهادت رسیده و دیگر هم درسن ۱۸ سالگی در عملیات تک دشمن شهید شده در شهر دلبران تشییع وتدفین می شود.

کد خبر 3921528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha