۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

۱۸ پست ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر در زنجان فعالیت دارند

 ۱۸ پست ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر در زنجان فعالیت دارند

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۸ پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان زنجان مستقر شده است.

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ۱۶ پست امداد و نجات که ۱۰ پست ثابت و ۶ پست نیز سیار و موقت است، برای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۶۰  نفر امدادگر و نجات‌گر در طول ایام نوروز شهروندان و مسافران را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهند داد و خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با ۱۹ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودوری کمک‌دار سنگین، ۸ دستگاه خودروی نجات، ۱۰ موتور امداد، ۹  موتور آمبولانس، ۳ دستگاه خودروی آرگو و یک دستگاه خودروی ارتباطات ارائه می دهند.

میرزایی با بیان اینکه از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه امسال شاهد وقوع ۱۵ حادثه در استان بودیم که ۹ مورد از این حوادث در جاده‌های استان اتفاق افتاد و جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به ۴۰ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرد، افزود: ۱۸ تیم عملیاتی برای ۹ حادثه اتفاق اتفاده در سطح جاده‌های زنجان اعزام شدند و در این تعداد عملیاتی که توسط جمعیت هلال‌احمر استان زنجان صورت گرفت، ۴۸ امدادگر با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه خودروی نجات برای رهاسازی مصدومان اعزام شدند. همچنین طی این مدت ۲۵ مورد خدمات حضور انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای طرح نوروزی امسال، ۱۸ پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت در سراسر استان مستقر شده است که طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه ۶۵ نفر به خیمه‌های نماز، ۵۲۸ نفر به فضای دوستدار کودک و ۸۲۸ نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان مراجعه کرده‌اند.

میرزایی از راه‌اندازی کمپین «نه به تصادف» در زنجان خبر داد، افزود: راه‌اندازی کمپین «نه به تصادف» یکی از اقداماتی بود که امسال در برنامه‌های این جمعیت قرار گفت و امروز شاهد مراجعه هم‌وطنان به این کمپ و به عضویت در آمدن ۳۳ نفر با امضای میثاق‌نامه بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد مراجعین به پست‌های راهنمای نوروزی این جمعیت را در طی چهار روز گذشته ۸۵۹۰ نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت نسبت به توزیع ۴۱۴۶ عدد بروشور، ۴۸۳۰ عدد انواع نقشه‌های استان و کشور و نیز ۱۴۱۷ عدد اقلام فرهنگی اقدام شده است.

کد خبر 3935883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha