وزیر ارتباطات:

اقدامات لازم برای تامین ارتباطات ثبت نام انتخابات شوراها انجام شد

اقدامات لازم برای تامین ارتباطات ثبت نام انتخابات شوراها انجام شد

وزیر ارتباطات گفت: با وجود اینکه قبل از آغاز سال نو، پیش ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا شروع شده بود، تاکنون هیچگونه قطعی و اختلال در تامین زیرساخت های ارتباطی این حوزه نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات محمود واعظی، با اشاره به تامین زیرساخت های مورد نیاز ارتباطی برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات شهر و روستا، گفت:  ثبت نام ها از طریق بخشداری ها، فرمانداری ها و دفاتر پیشخوان دولت در حال انجام است  و تمام نیازمندی های لازم توسط همکاران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است و بخش های مختلف وزارت برای تامین این نیازمندی ها هم اکنون در سه شیفت در حال خدمات و پشتیبانی های لازم هستند.

وی افزود: ثبت نام رسمی از کاندیداها از روز ۳۰ اسفند شروع شده و تا هفت فروردین ادامه دارد ولی پیش ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا از چند هفته قبل از آغاز سال جدید شروع شده بود که از همان زمان زیرساخت های مورد نیاز زیربار قرار گرفتند و تا الان کل نیازمندی ها تامین شده است.

واعظی همچنین از همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت کشور در فرایند انتخابات پیش رو از چند ماه پیش خبر داد و تصریح کرد: همکاری وزارت ارتباطات و وزارت کشور چند ماهی است که از طریق کمیته فنی با حضور تمام نمایندگان اپراتورهای ارتباطی شروع شده و در حال حاضر بخشی از امکانات ارتباطی در اختیار بخش ثبت نام کاندیداهاست که این همکاری بعد اخذ رای و اعلام نتایج ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون با فراهم آوردن زیرساخت های مختلف، خدمات متنوع ارتباطی در جریان فرایند ثبت نام، تایید صلاحیت، اخذ رای و اعلام نتایج ارایه می شود و سرویس های مختلف ارتباطی در اختیار این فرایندها قرار گرفته اند.

این مقام مسوول  تصریح کرد: در طی ایام نوروز با پیش بینی های انجام شده در شهر های زیارتی و پر مسافر اختلال جدی در ارتباطات وجود نداشت و مردم به راحتی توانستند تماسها و پیامک های خود را ارسال کنند.

کد خبر 3937881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha