۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱

جشن اردیبهشت تئاتر در بوشهر برگزار شد

جشن اردیبهشت تئاتر در بوشهر برگزار شد

بوشهر - جشن اردیبهشت تئاتر در بوشهر همزمان با پنجمین سالروز وفات حاج رمضان امیری پیر تئاتر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یکشنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه هنر و فرهنگ دارای جایگاه ویژه‌ای است و استعدادهای بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

حمیده ماحوزی به نقش هدایت‌گری تئاتر اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر جشنواره‌های تئاتر فجر را در دو سال گذشته برگزار کردیم چراکه این هنر در بین جوانان دارای جایگاهی خاص است.

وی از برگزاری برنامه‌هایی برای بزرگداشت مرحوم رمضان امیری در جشن اردیبهشت تئاتر در بوشهر خبر داد و بیان کرد: حاج رمضان امیری پیر تئاتر بوشهر است و وظیفه داریم که قدردان تلاش‌های وی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تلاش برای جمع‌آوری اطلاعات هنرمندان استان بوشهر خبر داد و افزود: تئاتر استان بوشهر در بین سه استان برتر کشور قرار دارد و با حمایت مناسب شاهد توسعه روز افزون هنر در استان هستیم.

وی ادامه داد: در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری نیز برنامه‌های خوبی داریم و چهار سالن در گناوه، دیلم، اهرم و دیر برای هنرمندان ایجاد شده است و امیدواریم شاهد افتخارآفرینی هنرمندان استان در عرصه بین‌المللی باشیم.

اجرای تئاتر فصل پنجم رمضان امیری توسط احمد قربانی و لیلا منصوری، قرائت پیام روز جهانی تئاتر، شعرخوانی و خاطره‌گویی و تجلیل از فعالان تئاتر و حامیان تئاتر از جمله برنامه‌های این جشن بود.

کد خبر 3973094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha