۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

مرد ۴۰ ساله ای در سنندج بر اثر سقوط در چاه جانش را از دست داد

مرد ۴۰ ساله ای در سنندج بر اثر سقوط در چاه جانش را از دست داد

سنندج-مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج از وقوع دو حادثه ناگواردر این شهر خبر داد و گفت: مرد ۴۰ ساله ای براثر سقوط در چاه جانش را ازدست داد و دست کارگری هم درچرخ گوشت صنعتی گیرکرد.

به گزارش خبرنگارمهر، رامین اسدنژاد صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در یکی از روستاهای  اطراف دوشان از توابع شهر سنندج مرد ۴۰ ساله  به علت خراب شدن موتور چاه آب به داخل چاه می رود.

وی عنوان کرد: متاسفانه این فرد به علت وجود گاز درون چاه دچار گاز گرفتگی شده و به داخل چاه سقوط می کند.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه توسط یکی از بستگانش خبر سقوط این فرد از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اطلاع داده می شود.

اسدنژاد اظهارداشت: در پی این حادثه  تیم عملیات غواصی و امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد : با توجه به عمق  این چاه ۲۲ متر بود کار جستجو جهت یافتن این فرد بسیار سخت بود که پس از تلاش  ۴ ساعته توانستند جسد این مرد ۴۰ ساله را از درون چاه بیرون بکشند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت : در حادثه دیگری هم شب گذشته جوان ۳۰ ساله در یکی از رستوران های سطح شهر اقدام به تمیز کردن چرخ گوشت صنعتی می کند که دست او در چرخ گوشت گیر می کند.

اسدنژاد افزود : بلافاصله این گارگر به بیمارستان اعزام می شود و نیروهای این سازمان هم با تجهیزات کامل برای برش چرخ گوشت به اتاق عمل اعزام شدند.

وی عنوان کرد : متاسفانه پس از برش چرخ گوشت چند انگشت این کارگر به شدت آسیب دیده بود که برای انجام عمل جراجی در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.

کد خبر 3985437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha