۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۴

در گفتگو با مهر مطرح شد

واکنش ده‌نمکی به ترورهای کور/ ملت با هر گرایشی کنار هم خواهد بود

واکنش ده‌نمکی به ترورهای کور/ ملت با هر گرایشی کنار هم خواهد بود

مسعود ده نمکی درباره حادثه تروریستی امروز در تهران بیان کرد که آنچه که سال ها حمله های تروریستی را عقب انداخت ایثارگری شهدای مدافع حرم بود.

مسعود ده نمکی که سابقه ساخت فیلم های سه گانه «اخراجی ها» را در کارنامه خود دارد درباره حادثه تروریستی امروز ۱۷ خرداد در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به خبرنگار مهر گفت: این قابل پیش بینی بود که دشمنان ملت ما و شیعیان و دشمنام بشریت روزی به سراغ مرزهای ما بیایند و در منزل خود ما با ما درگیر شوند.

وی ادامه داد: آنچه که سال ها این حمله ها را عقب انداخت ایثارگری شهدای مدافع حرم بود و اگر در این چند سال تروریست ها نتوانسته بودند عملیاتی را انجام دهند نتیجه خون شهدای مدافع حرم بود که متاسفانه بعضی این خون ها و ایثارها را نفی می کردند.

این کارگردان سینما در پایان سخنانش عنوان کرد: امروز مثل دوران جنگ تحمیلی آنچه که می تواند دشمن را مایوس کند اتحاد و همدلی مردم با وجود همه رنگ ها، قومیت ها و مذاهب است. امیدوارم همین اتفاق رخ دهد و نشانه های آن هم موجود است که مردم ما در شریط سخت با همه گرایش های سیاسی و اجتماعی و مذهبی در کنار هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 3998568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عقیل IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
      0 0
      ما مردم از هر گرایشی در کنار هم خواهیم بود مسئولان هم کنار هم و باهم باشند خیلی خوبه خوبه که روحانی رییسی قالیباف سید محمد خاتمی ناطق نوری و... هم کنار هم و باهم باشند.