۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۳:۳۲

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد:

گشت مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر رمضان در یزد اجرا شد

گشت مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر رمضان در یزد اجرا شد

یزد ـ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از اجرای طرح گشت مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با دو دستگاه دیگر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فخرالدینی در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در ماه مبارک رمضان از آغاز به کار گشت مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد، اداره اماکن عمومی و اتاق اصناف از آغاز  ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل اجرایی ماه مبارک رمضان که از سوی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور به منظور حفظ شئون ماه مبارک رمضان و صیانت از فرهنگ دینی در این ماه مبارک ابلاغ شد، شش جلسه با موضوع های مختلف با گروه های مرجع تشکیل و مقرر شد، فعالیت های فرهنگی و نظارتی در این حوزه با قوت بیشتر دنبال شود.

فخرالدینی در مورد عملکرد گشت مشترک برای نظارت بر عملکرد اصناف و بازار بیان کرد: تاکنون عملکرد این گشت خوب و رضایت بخش بوده و به مواردی که مورد نظر سه بخش بوده تذکرهای لازم داده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد یادآور شد: قرار است نتیجه فعالیت در دهه اول ماه مبارک جمع بندی و به  مسئولان و دستگاه‌های ذیربط  از جمله امام جمعه یزد به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ارائه شود تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

کد خبر 4000992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha