۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

معاون شهردار تهران خبر داد:

تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر

تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران در شورای اسلامی شهر

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: لایحه تفریغ بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران هفته گذشته تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر امانی ضمن بیان این مطلب گفت: بستن حسابهای سال ۹۵ با توجه به اصلاحیه بودجه که طی دو مرحله در سال قبل انجام شد کاری سخت و پیچیده بود که خوشبختانه با همکاری دو معاونت برنامه‌ریزی و مالی و اقتصادی شهرداری تهران و کار شبانه‌روزی همه واحدهای تابعه بخوبی انجام و لایحه تفریغ بودجه بر این اساس تنظیم شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: تصویب تفریغ بودجه شهرداری تهران تا پایان سال ۹۴ و نداشتن انحراف یکی از بارزترین نشانه‌های انضباط مالی است که امیدواریم در دوره‌های بعدی مدیریت شهری شاهد آن باشیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران همچنین از برگزاری مجامع سال ۹۵ شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری خبر داد و گفت: تأکید شهردار تهران بر برگزاری تمامی مجامع تا پایان خرداد ماه سال جاری است و خوشبختانه این برنامه هم در حال انجام است.

معاون شهردار تهران در پایان از ابلاغ دستورالعمل حسابرسی شهرداریها توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: این دستورالعمل بسیاری از ابهامات و مشکلات شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در زمینه حسابرسی را مرتفع خواهد کرد هر چند متأسفانه این کار با تأخیر چند ساله انجام شد.

کد خبر 4003830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha