۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۷:۵۰

معاون سیاسی استانداری قزوین:

مسئولیت ها را به مخالفان دولت واگذار نمی کنیم

مسئولیت ها را به مخالفان دولت واگذار نمی کنیم

قزوین-معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت:از همه نیروهای توانمند که به سیاست های دولت باور دارند استفاده می کنیم اما قرار نیست اجازه دهیم مسئولیت ها توسط کسانی که مخالف دولتند مصادره شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی در نشست منتخبین فعالان اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی با استاندار قزوین که در چهارشنبه شب در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: حضور اثرگذار مردم در انتخابات با مشارکت ۸۳ درصدی واجدان شرایط در استان نشان داد مردم در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین و به آینده خود حساس هستند.

وی افزود: مردم با این انتخاب به دولت فرصت دوباره دادند و با رای به صداقت، شفافیت و تدبیر و عقلانیت، رای به امنیت پایدار و کرامت انسانی، ادامه خدمت را برای آقای روحانی فراهم کردند.

قزوین از استانهای امن کشور است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: قزوین از استانهای امن کشور است و با شاخص های شورای تامین کشور جایگاه خوبی دارد اما تلاش می کنیم بازهم ضریب امنیتی را بالا ببریم.

شاهرخی یادآورشد: توجه جدی به امور اجتماعی، رفع آسیب های اجتماعی و مقابله با اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، خودکشی، تقویت سرمایه اجتماعی از برنامه های ما در سال جاری است.

خانه احزاب را راه اندازی می کنیم

وی با اشاره به اهمیت فعالیت احزاب بیان کرد: احزاب باید فراگیرباشند و فقط در ایام انتخابات فعال نشوند بلکه در طول سال هم لازم است فعالیت کنند و در صحنه حضور داشته باشند.

شاهرخی اظهارداشت: باید زمینه گسترش فعالیتهای احزاب را در استان فراهم کنیم و با راه اندازی خانه احزاب به این وضعیت سامان دهیم تا در قبل و بعد از انتخابات همه گروهها بتوانند نقش بیشتری در امور اجتماعی ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: دولت باید بستر کار را فراهم کند تا فعالیت تشکل های مردم نهاد بیشتر از گذشته فراهم شود و کارها به مردم سپرده شود و ما در استان در این کار جدی هستیم.

انتخابات تمام شد وحدت را حفظ کنیم

وی افزود: امروز دیگر انتخابات به پایان رسیده و باید وحدت و همدلی را حفظ کنیم و با درگیر کردن همه نیروهای توانمند برای توسعه استان و کشور گام برداریم.

شاهرخی تصریح کرد: هر کس توان کار دارد و در مسیر دولت است می تواند در مسئولیت قرار گیرد اما قرار نیست اجازه نمی دهیم مسئولیتها توسط کسانی که با دولت همراه نیستند مصادره شود.

وی گفت: همانطوری که رئیس جمهور اعلام کردند همه کسانی که روی کار می آیند باید به سیاست های دولت اعتقاد و باورداشته باشند ودرمسیر برنامه های اعلام شده قرار گیرند و ماهرگز نمی پذیریم که کسی از دولت حکم بگیرد و با جریان حاکم مخالفت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: اگر کسی می خواهد به توسعه استان کمک کند باید برنامه های دولت را بپذیرد و به آن اعتقاد داشته باشد.

در این نشست نمایندگان بانوان، فعالان سیاسی وهنرمندان دیدگاهها و خواسته های خود را از استاندار مطرح کردند.

کد خبر 4005317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha