۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲

با موضوع «ایران من»

فراخوان جشنواره عکس «نور نگار» منتشر شد

فراخوان جشنواره عکس «نور نگار» منتشر شد

دبیرخانه‌ جشنواره‌ عکس «نور نگار» فراخوان چهارمین دوره‌ این جشنواره را با عنوان «ایران من» اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره «نور نگار» دارای دو بخش اصلی و ویژه است. در بخش اصلی عکس ها با موضوع آزاد در ژانرهای متفاوت امکان شرکت دارند. عکس پرتره، طبیعت، منظره، هوایی، باستان‌شناسی، معماری، قوم‌نگاری، مستند و… امکان شرکت در این بخش را دارند با این شرط که عکس ها در ایران گرفته شده باشد.

موضوع این دوره از بخش ویژه جشنواره به منظور جلب توجه و دقت عکاسان به عکاسی از  بناهای باستانی و تاریخی ایران با همین عنوان در نظر گرفته شده است. در این بخش تنها عکس‌ های بناهای باستانی و تاریخی ایران، اعم از نماهای بیرونی، داخلی و جزئیات معماری، پذیرفته می‌ شود.

این جشنواره در بخش اصلی به سه نفر برگزیده بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی Canon EOS-۵D Mark IV))، تندیس‌ جشنواره و گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد کرد.

در بخش ویژه نیز به سه برگزیده بدون ترتیب و اولویت یک دستگاه دوربین عکاسی ((Nikon D۷۲۰۰ kit ۱۸-۱۴۰، تندیس‌ جشنواره و گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

هیات داوران این دوره جشنواره متشکل از اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی و محمد ستاری هستند. دبیری جشنواره را نیز مسعود افشانی بر عهده دارد و مشاور هنری جشنواره داریوش محمد خانی است.

شرکت کنندگان تا ۵ آبان فرصت دارند آثار خود را به سایت این جشنواره به نشانی noornegar.com/festival ارسال کنند.

داوری جشنواره در آبان ۱۳۹۶ انجام می شود و آیین اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه آثار برگزیده نیز در آذرماه سال جاری خواهد بود.

هزینه ثبت نام و شرکت در این جشنواره  تا ۷ شهریور، ۵۰۰ هزار ریال، ثبت نام طی ماه دوم فراخوان یعنی از ۸ شهریور تا ۸  مهر، ۶۰۰ هزار ریال و ثبت نام طی ۲۵ روز مانده به پایان فراخوان یعنی از ۹ مهر تا ۵ آبان  ۷۵۰ هزار ریال است.

هر عکاس می‌ تواند حداکثر ۴ تک عکس در بخش اصلی و ۴ تک عکس در بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند (دبیرخانه مجموعه عکس نمی‌ پذیرد.)

دبیرخانه جشنواره از پذیرش عکس‌ های فتومونتاژ، کولاژ، پانوراما، و HDR معذور است.

عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هر نشانه‌ تصویری باشند.

از نظر برگزار کننده، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می‌ شود. هر گونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال کننده اثر خواهد بود.

برگزار کننده حق استفاده از عکس‌ های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌ دارد.

آثار برگزیده به صورت کتاب چاپ و منتشر خواهد شد و به تمام هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می‌ کند، گواهی شرکت در جشنواره و یک جلد کتاب نمایشگاه اهدا خواهد شد.

کد خبر 4046116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha