۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۹

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان خبر داد:

فعالیت ورزشی نابینایان کشور در ۱۳ رشته ورزشی ملی و بین‌المللی

فعالیت ورزشی نابینایان کشور در ۱۳ رشته ورزشی ملی و بین‌المللی

یزد ـ رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به رشته‌های ورزشی این فدراسیون گفت: نابینایان و کم‌بینایان کشور در ۱۳ رشته ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مظلومی شب گذشته در مراسم تجلیل از مدال آوران سال ۹۵ نابینا و کم بینای استان یزد در خانه ابراهیمی یزد اظهار داشت: ورزش نابینایان و کم بینایان در سطح کشور از سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده بر این اساس خود را در این زمینه فرزند امام راحل می‌دانیم.

وی افزود: فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان کشور اکنون در ۱۲ استان کشور دفتر هیئت و در ۲۰ استان نیز سالن ندارد اما در استان یزد خوشبختانه با همکاری مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این فضاها فراهم است.

مظلومی بیان کرد: امیدواریم اختصاص این فضاها به نابینایان و کم‌بینایان و حمایت‌های مسئولان ورزش استان یزد شرایطی را فراهم کند که در آینده ای نزدیک شاهد رشد و پیشرفت روزافزون ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در این استان باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور خاطرنشان کرد:هیئت ورزشی در واقع فضایی برای استفاده از خرد جمعی است و همگی باید آن را حمایت کنند.

مظلومی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های ورزشی که در حوزه ورزش نابینیان و کم‌بینایان انجام می شود، ادامه داد: هم اکنون در این فدراسیون هشت رشته ورزشی برای آقایان و پنج رشته ورزشی برای بانوان در حال فعالیت است.

وی افزود: مشکل معلولان برای تمام مردم است و ورزشکاران نابینا و کم بینا نیز از ما تقاضای کمک و توجه بیشتری دارند.

مظلومی تاکید کرد: اولویت نخست ما در فدراسیون ورزش نابینان و کم‌بینایان، فراهم آوردن شرایطی برای خدمت به این قشر از جامعه است.

کد خبر 4085801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha