۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و کره جنوبی گسترش می یابد

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و کره جنوبی گسترش می یابد

در راستای گسترش تعاملات بین المللی و علمی،همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و سفارت کره گسترش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، این دانشگاه در جهت به روز رسانی تجهیزات و همکاری های علمی و بین المللی تعاملات گسترده ای با جمهوری کره جنوبی آغاز کرده است.

در همین راستا سفارت کره جنوبی در ایران از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانشکده های فنی و حرفه ای که در حاشیه اجلاس سراسری مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد، حمایت مالی کرد.

کیم سئونگ هو، سفیر کشور کره در ایران با اشاره به دلایل حمایت سفارت کره از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: اولین دلیل این امر، گسترش روابط میان دو کشور در حوزه‌ های جدید بوده و دومین دلیل تشویق شرکت های کره ای جهت همکاری و کمک به جامعه ایرانی است.

وی ادامه داد: معتقد هستم، ورای همکاری دو کشور در حوزه تجارت ما نیاز به همکاری در حوزه های جدیدی داریم تا بتوانیم پل‌های بیشتری میان دو کشور ایجاد کنیم.

سفیر کشور کره در ایران افزود: دو کشور می بایست به هم پیوسته باشند و برای نیل به این هدف، فعالیت های فنی و حرفه ای می توانند از اولویت ویژه ای برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: افرادی که در حال حاضر تحت آموزش هستند، نیروی کار آینده خواهند بود، بنابراین همکاری در این زمینه، یک همکاری آینده گرا است و این زمینه همکاری تنها محدود به تعداد اندکی از شرکت ها نخواهد شد. از آنجایی که این همکاری در زمینه آموزشی است و در طول سالیان رخ می دهد، جهت پیوستگی در کشور بسیار مناسب خواهد بود. به همین دلیل است که سفارت جمهوری کره تصمیم به شرکت در روابط به هم پیوسته با دانشگاه فنی و حرفه ای گرفته است.

کد خبر 4104460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha