۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷

سجادی:

جامعه اسلامی کارمندان برای وحدت اصولگرایان تلاش می کند

جامعه اسلامی کارمندان برای وحدت اصولگرایان تلاش می کند

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان امروز پنج شنبه در کنگره تشکل‌ متبوعش گفت: جامعه اسلامی کارمندان در همه انتخابات‌ها همراه و همگام احزاب و تشکل‌های اصولگرا بوده و برای وحدت این جریان کوشیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکمال‌الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان امروز پنج شنبه در کنگره تشکل‌ متبوعش با اشاره به اینکه ماهیت کار کارمند خدمت است، اظهار کرد: ۲۵ سال از تأسیس جامعه اسلامی کارمندان می‌گذرد و ما امروز سومین کنگره خود را برگزار کردیم.

وی با تأکید بر ضرورت به کارگیری نیروهای جوان و باانگیزه در ترکیب احزاب و تشکل‌ها اضافه کرد: جامعه اسلامی کارمندان تشکیلاتی صنفی و سیاسی است که در ۲۰ استان و مناطق مختلف کشور دارای دفتر و دبیر است.

سجادی افزود: اعضای این جامعه همواره تلاش کرده‌اند تا به همه دولت‌ها خدمت کنند و در حد توان برای حل مشکلات کشور برنامه بدهند.

سجادی ادامه داد: جامعه اسلامی کارمندان در همه انتخابات‌ها همراه و همگام احزاب و تشکل‌های اصولگرا بوده و برای وحدت این جریان کوشیده است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه جلسات ماهانه ما به صورت منظم برگزار شده است، اضافه کرد: برنامه مهم ما در آینده این است که عضو «آی‌کپ» شویم که حزب موتلفه در این مسئله پیشتاز است.

سجادی با اشاره به قانون جدید فعالیت احزاب و تشکل‌ها، گفت: جامعه اسلامی کارمندان با برگزاری این کنگره و اصلاح موادی از اساسنامه خود را با قانون جدید فعالیت‌های احزاب و تشکل‌ها انطباق می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم فصل جدیدی را از فعالیت‌های این جامعه آغاز کنیم و تمام تلاش‌مان را برای توسعه سیاسی و تولید اندیشه به کار بگیریم.

کد خبر 4159158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha