۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۶

نماینده شرق گلستان در مجلس مطرح کرد؛

لزوم برخورد جدی با عوامل حواشی کبدی گرگان

لزوم برخورد جدی با عوامل حواشی کبدی گرگان

گرگان – نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع و جدی با عوامل حواشی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان را لازم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کوسه غراوی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص عکس سرمربی مرد تیم کبدی زنان تایلند که با پوشش زنانه هنگام برگزاری مسابقات کبدی زنان آسیا در گرگان منتشر شده و بازتاب زیادی در رسانه‌های داخلی و خارجی و فضای مجازی داشته، اظهار کرد: یک اتفاق و خطایی در این مسابقات رخ داده که کمیته انضباطی و عوامل مربوطه باید با خاطیان برخورد قاطع و جدی انجام دهند.

وی افزود: ما هم از مجاری قانونی و بعد نظارتی پیگیری خواهیم کرد و اگر نیاز باشد نتایج برخوردها را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

کوسه غراوی تصریح کرد: باید با خاطیان برخورد جدی شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، این اتفاق باید تجربه‌ای برای آینده باشد تا مسابقات بعدی را به شکل بهتر و منطقی‌تری مدیریت کنیم و از گذشته درس عبرت بگیریم.

وی ادامه داد: از مسئولان و دیگر افراد هم انتظار داریم انتقاد و ایرادهای سازنده داشته باشند و در فضای تخریب وارد نشوند.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات ضد و نقیض مسئولان برگزاری مسابقات گفت: قبول دارم خیلی از مسائل باید مدیریت گفتار می‌شد زیرا اظهارات دوگانه باعث دامن زدن به حواشی می‌شود.

کوسه غراوی اضافه کرد: آنها از ابتدا باید مسائل را تحلیل می‌کردند و پاسخ منطقی و یکپارچه می‌دادند تا منجر به این حواشی نشود.

وی تصریح کرد: البته باید از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنیم و فرهنگ تشکر را یاد بگیریم تا انگیزه مضاعفی برای زحمت کشان شود.

وی یادآور شد: نباید این مسابقات را زیر سوال برد و جایگاه گلستان را پایین آورد زیرا این اتفاق زیبنده استان ما نیست.

کد خبر 4162245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha