۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۹:۴۹

بلیط پروازهای محلی خارجی را از ایران و به ریال بخرید

بلیط پروازهای محلی خارجی را از ایران و به ریال بخرید

سایت علی‌بابا امکانی را فراهم کرده که مسافر ایرانی بتواند با کارت شتاب بانکی خود و به ریال، بلیط هواپیما از مبدا و مقصدهایی خارج از ایران خریداری کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر،  بسیاری از مسافران سفرهای خارجی بنا به شرایط سفر و تعدد شهرهایی که به آن سفر می‌کنند، نیاز دارند که بتوانند بلیط پروازهای خارجی محلی کشورهای دیگر را خریداری کنند. مثلا مسافری که عازم اروپا باشد و برنامه‌ی سفر به شهرهای مختلف چند کشور را داشته باشد، نیاز دارد بلیط هواپیمای آن شهرها را خریداری کند، مثل رم به پاریس.

خرید بهترین بلیط هواپیما خارجی آن هم در مبدا و مقصدهایی که خارج از کشور است، تا به حال در ایران انجام نمی‌شده و یا اگر هم بوده معدود آژانس‌های حضوری با استفاده از امکانات پرداخت‌های بین‌المللی همچون کردیت کارت و... انجام می‌دادند.

امروز اما سایت علی‌بابا به آدرس www.alibaba.ir  توانسته برای اولین بار امکانی را فراهم کند که مسافر ایرانی بتواند با کارت شتاب بانکی خود و به ریال، بلیط هواپیما از مبدا و مقصدهایی خارج از ایران خریداری کند.

به گزارش ویرلن؛ این ویژگی برای مسافرانی که سفرهای چند مقصده دارند و یا عازم کشورهایی هستند که از ایران پرواز مستقیم ندارند و مجبور باشند بلیط پرواز غیر مستقیم خریداری کنند، بسیار حائز اهمیت است. تصور کنید می‌توانید در ایران، از سایت علی‌بابا بلیط پرواز از مبدا یک شهر کوچک در آلمان به شهری در آمریکا را آن هم بدون نیاز به داشتن کارت پرداخت و بانکی خارجی و به ریال خریداری کنید.

می‌توانید برای کسب تجربه‌ خرید بلیط پرواز خارجی به قیمت مورد نظر خود (مبدا و مقصد خارج از ایران) سری به علی‌بابا بزنید و هزینه را به ریال پرداخت کنید و از تجربه‌ی خرید خود رضایت بالایی به دست آورید.

کد خبر 4173129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha