۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶

برانکو ایوانکوویچ:

بازهم به علیپور و منشا پنالتی می‌دهم/ از بازیکنانم عصبانی نیستم

بازهم به علیپور و منشا پنالتی می‌دهم/ از بازیکنانم عصبانی نیستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازهم به بازیکنانی مثل علی علیپور و گادوین منشا پنالتی می‌دهم چرا که خراب کردن پنالتی یک امر طبیعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، درباره حذف این تیم از رقابت های جام حذفی فوتبال کشور گفت: بابت باخت دیشب مقابل نفت آبادان خیلی ناراحتم. غمگینم که نتوانستیم به هدف حداکثری خود برای رسیدن به فینال این رقابت های برسیم.

وی ادامه داد: البته از بازیکنان عصبانی نیستم، چون از زمانی که با هم کار می کنیم آنقدر خوب بودند که نمی توانم به‌ خودم حق بدهم از آنها عصبانی و ناراحت باشم. ناراحتی ام تنها به این خاطر است که تا آخر راه نرفتیم. البته باید بگویم بازی ضعیف‌تری نسبت به بازی هفته قبل‌ که در لیگ برتر با صنعت نفت داشتیم را انجام دادیم. ۲۰ موقعیت گلزنی هم داشتیم که هیچ کدام را تبدیل به گل نکردیم. آنها هم غیر از گلی که زدند تنها یک موقعیت گل از روی ضربه آزاد کسب کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره خراب شدن پنالتی های این تیم تصریح کرد: آنهایی که پنالتی خراب کردند پنالتی‌زن‌ترین های تیم بودند. قانون نانوشته ای در فوتبال است که اگر گل نزنید، می بازید. به هر حال به صنعت نفت تبریک می گویم.

ایوانکوویچ درباره اینکه آیا باز هم به منشا و علیپور پنالتی خواهید داد؟ تصریح کرد:بله، این یک امر عادی است که پنالتی‌هایشان را گاهی گل نزنند. رونالدو و مسی هم پنالتی خراب می کنند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در ادامه گفت: دنبال بهانه و توجیه نیستم. باید تمرکز، انرژی و انگیزه‌ای که داشتیم را جمع می‌کردیم. نمی‌خواهم اینها را بهانه قرار بدهم که هفته پر تنشی بوده است و بحث هایی هم رخ داده است.

وی درباره حمایت هواداران پس از اتمام بازی اظهار داشت: از روزی که آمدم حمایت آنها را حس کردم. همواره یار دوازدهم پرسپولیس بوده‌اند. باز هم به خاطر باخت عذرخواهی می‌کنم و اینکه نتوانستیم هواداران را شاد کنیم و آنها را راضی به خانه برگردانیم.

سرمربی پرسپولیس درباره قضاوت اشکان خورشیدی در بازی روز گذشته پرسپولیس و نفت آبادان گفت: او بهترین داوری خودش را در سطح جهانی انجام داد.

خبرنگاران در این هنگام از برانکو پرسیدند که آیا به داوری خورشیدی کنایه می زند؟  چرا که بازیکنان از عملکرد داور بازی ناراضی بودند. سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سئوال گفت: خیر، این نظر من است. هر کسی نظرش را دارد. اگر بازیکنان انتقاد کردند به این خاطر است که احتمالا داور مثل آنها فکر نمی کند.

کد خبر 4177781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha