۲ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۵۷

آتش سوزی در ۳۰۰۰ متر انبار کارتن جاده قدیم قم خاموش شد

آتش سوزی در ۳۰۰۰ متر انبار کارتن جاده قدیم قم خاموش شد

ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از خاموش شدن آتش سوزی در ۲ انبار ۱۵۰۰ متری کارتن در جاده قدیم قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی شامگاه شنبه در خصوص آتش سوزی انبار کارتن و لوازم منزل در خیابان شهید رجایی(جاده قدیم قم) ، که خارج از محدوده آتش نشانی شهرداری تهران بود، گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹:۴۰ امشب در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۳ دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانی باقرشهر به همراه مسئول مربوطه از دقایق اولیه در محل حضور داشته و در حال انجام عملیات بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: محل آتش سوزی ۲ باب سوله مسقف در مجاورت یکدیگر، که هرکدام به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع بود، که سقف های شیروانی داشت و داخل آن به انبارهای کوچک و بزرگ تقسیم شده بود.

ملکی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، تقریبا یکی از انبارها شعله ور بود و آتش به بخش هایی از انبار دیگر نیز سرایت کرده بود و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و بخش های کناری بود، که آتش نشانان تهرانی به همراه آتش نشانان باقرشهر عملیات را با جدیت آغاز کردند و از چند طرف به آتش حمله ور شده و در برخی از بخش ها از روی سقف آتش را تحت کنترل درآوردند و موفق شدند.

وی گفت: در داخل انبارها بیشتر لوازم دکوری منزل و نیز مقدار زیادی کارتن قرار داشت.

ملکی افزود: ساعت ۲۱:۳۸ آتش نشانان تهران محل حادثه را برای لکه گیری و بررسی علت حادثه تحویل آتش نشانان باقرشهر داده و محل را ترک کردند.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4180698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha