۳ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

پژوهشگاه مرکز ملی فضای مجازی برگزار می کند؛

سلسله‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی

سلسله‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی

سلسله ‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، بمنظور حل و رفع چالش‌های کلان سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله ‌نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، بمنظور حل و رفع چالش‌های کلان سیاست‌گذاری فضای مجازی کشور برگزار می شود.

 آشنایی با آخرین دستاوردهای نظری و عملی اندیشمندان، صاحب‌نظران و خبرگان کشور در حوزه فضای مجازی، کاهش شکاف میان رویکردهای مهندسی و انسانی در عرصه سیاست‌گذاری فضای مجازی در ایران، درگیرکردن بدنه فضای دانشگاهی و حوزوی کشور با چالش‌های کلانِ سیاست‌گذاری فضای مجازی در ایران، از مهمترین اهداف این سلسله نشست ها می باشد.

بر پایه همین گزارش، اولین نشست با موضوع «اقتصاد و کسب و کار در فضای مجازی» و با سخنرانی رضا بنی‌اسد دکترای مدیریت سیاست‌گذاری دانشگاه تهران وعضوهیئت علمی دانشکده معارف اسلامی ومدیریت دانشگاه امام صادق(ع)، از ساعت۸:۳۰ الی۱۰:۳۰روز چهارشنبه ۶ دیماه ۹۶ در محل سالن کنفرانس پژوهشگاه، واقع در انتهای خیابان کارگر شمالی، خیابان بیستم( ابطحی غربی)، پلاک ۱۲۳، طبقه دوم برگزار می شود.

خاطر نشان می سازد، علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این سلسله نشست ها می توانند با شماره تلفن ۸۸۶۳۰۳۶۲ ، تماس حاصل نمایند.
 

کد خبر 4181116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha