۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷

در کتابخانه شهدای محله بهداشت؛

نشست‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب برگزار می‌شود

نشست‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب برگزار می‌شود

نشست‌های هفتگی «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم نشست‌های هفتگی «قصه های خوب برای بچه‌های خوب» در کتابخانه شهدای محله بهداشت برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف ترغیب و تشویق کودکان به مطالعه مفید و اثربخش و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های آنان برای خلق آثار فرهنگی و هنری به ‌ویژه بازآفرینی داستان‌های کهن و قصه‌های قدیمی به زبانی ساده و همچنین آشنایی نونهالان و کودکان با ادبیات، پندهای انسان ساز، نکات اخلاقی و ادبی فرهنگ ناب کهن ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.

در هر جلسه از این برنامه یکی از قصه‌ های کتاب «قصه‌ های خوب برای بچه‌ های خوب» از مجموعه آثار مرحوم مهدی آذریزدی، توسط قصه‌ گو با زبان ساده بازگو می شود. هم چنین کودکان ضمن آشنایی با دنیای قصه و قصه گویی، با استفاده از لوازم، ابزار و تصاویر، قصه هایی خلق می کنند.

آموزش قصه گویی، مصورسازی و روش های صحیح مطالعه، بازدید از کتابخانه ها و دعوت از نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک برای ارایه تجربیات خود در کارگاه‌ها، از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است.

این برنامه دوشنبه های هر هفته از ساعت ۱۰ در کتابخانه شهدای محله بهداشت به نشانی بزرگراه آیت الله سعیدی، چهار راه یافت آباد، بلوار معلم، جنب پارک میرال، نبش خیابان بهار برگزار می شود.

کد خبر 4191933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha