۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰

تمجید به سبک اسپرت

بارسا، تنها تیم بدون شکست اروپا/خیز «والورده» برای رکورد «انریکه»

بارسا، تنها تیم بدون شکست اروپا/خیز «والورده» برای رکورد «انریکه»

اسپرت در گزارشی از عملکرد بارسا تمجید کرده و با اشاره به آمار این تیم نوشته که بارسلونا در ۱۹ بازی اخیر بدون شکست بوده و در آستانه رسیدن به رکورد انریکه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپرت، در نسخه چاپی امروز گزارشی از عملکرد بی‎نظیر این تیم در رقابت‎های فصل جاری دارد.

در گزارش این روزنامه آمده بارسا تا اینجا نیمی از راه قهرمانی در لیگ را با موفقیت و به بهترین شکل طی کرده است. یک بار دیگر هم این موضوع را در آنوئتا ثابت کرد و قدرتش را به رخ کشید. آبی و اناری‌ها موفق شدند در ورزشگاهی که همیشه برایشان دردسرساز بوده و مقابل بیلبائو در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بودند بازگردند و برنده شوند.

این تیم حالا تنها تیم شکست‌ناپذیر در لیگ‌های معتبر اروپایی است. تیم دیگری که این شرایط را داشت منچسترسیتی گواردیولا بود که عملکرد ضعیفش در آنفیلد باعث از بین رفتن وضعیتش شد.

بارسا در این فصل عالی کار کرده است. این تیم تنها ۳ مساوی دارد، مقابل اتلتیکومادرید، والنسیا و سلتاویگو. در اروپا هم این تیم ۴ برد و ۲ تساوی به دست آورد که تساوی‌ها مقابل یوونتوس و المپیاکوس بود.

بعد از برد روز یکشنبه ۲۹ بازی است که بارسلونا در آن‌ها طعم شکست را نچشیده است. این یعنی والورده رکورد شکست‌ناپذیری ۲۸ بازی گواردیولا را شکسته و حالا برای رسیدن به رکورد ۳۹ بازی بدون شکست انریکه خیز برداشته است.

عملکرد خوب این تیم با مربی جدیدش باعث شده تا در آغاز نیم‌فصل دوم هواداران از رویاهایشان برای رسیدن این تیم به سه‎گانه کسب کنند. اگر بارسا همین روند را ادامه دهد در پایان فصل ۱۰۲ امتیازی خواهد شد و رکوردشکنی خواهد کرد. 

کد خبر 4201222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha