۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳

در تجدید میثاق با امام(ره) مطرح شد؛

امام راحل به اخطار سیاسیون داخل کشور درباره قدرت صدام بی توجه بود

امام راحل به اخطار سیاسیون داخل کشور درباره قدرت صدام بی توجه بود

ری- مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه انصارالمهدی در مراسم تجدید میثاق با امام راحل گفت: امام راحل به اخطار سیاسیون داخل کشور درباره قدرت صدام بی توجه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد موحد، پیش از ظهر دوشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به پیشگاه ایشان ادای احترام و تجدید بیعتی دوباره کرد و طی سخنانی اظهار داشت: همتنطور که می دانید امام راحل ما در سال ۴۲ به قانون کاپیتولاسیون و عملکرد دستگاه طاغوت اعتراض کرد و رژیم پهلوی ایشان را به مدت ١٥ سال از کشور تبعید کرد و این اعتراض تنها به دلیل دفاع از حقوق مردم، دفاع از محرومان و حفاظت از مکتب اسلام بوده است.

موحد افزود: راه و روش امام راحل پس از ارتحال ایشان توسط رهبر معظم انقلاب به خوبی در جامعه جاری است و لذا اندیشه ها، آرمان های والا و منش امام راحل هرگز از بین نخواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف عمده امام(ره) از تشکیل حکومت اسلامی تحقق خواسته های خداوند از جمله اقامه نماز، اعطای زکات، امر به معروف و نهی از منکر بوده است گفت: امام خمینی(س) همیشه منفعت تمام مردم ایران را در نظر داشت و هرگز تبعیضی بین مردم و یا حزب و گروه خاصی قائل نبود و از همین روی بود که امام راحل پس از تحمل سال ها تبعید در روز ١٢ بهمن مورد استقبال گرم مردم ایران اسلامی قرار گرفت.

وی ایجاد کمیته امداد امام خمینی(ره) را نیز یکی از کارها بزرگ امام راحل عنوان کرد و گفت: این نهاد انقلابی تاسیس شد تا بیت المال به درستی بین مردم تقسیم کند و اگر گاهی مشکلاتی پیش می آید ربطی به ذات و فلسفه وجودی این نهاد ندارد.

موحد به اتحاد ٤٠ کشور دنیا در حمایت از رژیم بعثی عراق در مقابل ایران اشاره کرد و بیان داشت: امام راحل هرگز تحت تاثیر اخطارهای برخی سیاسیون داخل کشور در خصوص قدرت عراق قرار نگرفت و با ایستادگی و مقاومت و همراهی مردم توانست از سد بزرگ صدام و متحدانش بگذرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه انصارالمهدی و حفاظت هواپیمایی اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی امام راحل باسواد شدن ملت ایران بود که وی با تاسیس نهضت سواد آموزی توانست گام بلند برای ریشه کن سازی بی سوادی در کشور بردارد.

کد خبر 4219768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha