۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵

معاون استاندار مازندران:

۳۹ بازارچه محلی نوروزی در مازندران دایر می شود

۳۹ بازارچه محلی نوروزی در مازندران دایر می شود

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از برپایی ۳۹ بازارچه محلی و هفت سیاه چادر برای عرضه محصولات غذایی و دستی ایام نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان صبح سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با اشاره به اینکه امسال ۲۲ نمایشگاه نوروزی در استان برپا شده است افزود: این درحالی که سال قبل ۱۴ نمایشگاه برپا شده بود و میزان فروش صنایع دستی استان هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با تاکید بر لزوم رونق اقتصادی بویژه در روستاها گفت: امسال ۳۹ بازارچه محلی نیز در مناطق مختلف استان شکل گرفته است وتولیدات روستاییان عرضه می شود و علاوه بر این سه نمایشگاه در فرودگاههای استان دایر می شود.

وی با اشاره به راه اندازی کانال تگلرامی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی گفت: در این کانال تمامی موارد و اطلاعات مورد نیاز به گردشگران آمده است.

نبیان با اشاره به وجود ۸۴۴ هزار تخت اقامتی در استان گفت: این میزان نسبت به سال قبل هفت درصد رشد داشته است و نتیجه آن افزایش میزان اقامت مسافران خواهد بود.

موسوی نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این نشست با اشاره به صدور ۹۰ مجوز اجرای صحنه ای و نمایشی در استان گفت: بیشترین مجوز صادر شده مربوط به شهرستان رامسر است.

وی افزود: واگذاری امور فرهنگ و هنری و اجرای آن به بخش خصوصی مهمترین اتفاقی صورت گرفته در برنامه های نوروزی است.

کد خبر 4255945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha