۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۴۳

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان:

۲۴ پروژه مهم عمرانی، فرهنگی و خدماتی در تاکستان اجرا می شود

۲۴ پروژه مهم عمرانی، فرهنگی و خدماتی در تاکستان اجرا می شود

تاکستان- رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان گفت: با اختصاص ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعداد ۲۴ پروژه مهم عمرانی در تاکستان اجرا می شود که با تکمیل آنها چهره شهر متحول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صیاد رحمانی روز سه شنبه درنشست خبری با رسانه های گروهی محلی و استان که در شهرداری تاکستان برگزار شد اظهارداشت: تاکستان به دلیل غفلت های گذشته با مشکلات جدی روبروست که با کمک شهردار باید برای جبران آن اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: کمبود فضای سبز شهری، مهار نشدن آبهای سطحی، ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر و در مجموع نبود مطالعه کارشناسی در مدیریت شهری و توسعه آن از مهمترین چالش های ما در تاکستان است.

رحمانی بیان کرد: معلوم نیست چه تفکری در این شهر مردم را به ساخت و سازهای غیر مجاز و بی توجهی به مقررات تشویق می کند که این روند در شهر باید متوقف شود.

رئیس شورای شهر تاکستان تصریح کرد: به نظر می رسد مدیریت شهری در گذشته بی برنامه بوده و علیرغم تلاش های انجام شده نتوانسته ایم به توسعه متوازن و مناسبی برسیم که امیدواریم در دوره مدیریت جدید این مشکل را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در یک کانال مجازی مدیریت شهری را که تلاش می کند به توسعه شهر کمک کند زیر سوال می برند و می خواهند انگیزه خدمت در این دوره از بین برود و همچنان ستمی که با نگاههای سیاسی بر شهر رفته تداوم یابد اما با تعامل بین اعضا با قدرت ایستاده ایم تا شهر را آباد کنیم.

صیاد رحمانی یادآورشد: خوشبختانه هیچ اختلافی در میان اعضاء شورا نیست و امیدواریم دلسوزان نگذارند عده ای بدون هویت در شبکه های مجازی مانع خدمت رسانی شورا و شهردار شوند.

۲۴ طرح مهم عمرانی در تاکستان اجرا می شود

وی بیان کرد: چشم انداز ۵ ساله توسعه شهری را ترسیم کرده ایم و با بهره گیری از توان همه صاحب نظران امیدواریم بتوانیم در مسیر رفع مظلومیت و ستم از این شهر گام برداشته و خدمت رسانی را توسعه بخشیم.

رحمانی اظهارداشت: بدون نگاه سیاسی و فشارهای بیرونی می خواهیم کار کنیم و شهر تاکستان را به مکانی آرام و توام با رفاه شهری برای ساکنان آن تبدیل کنیم اما این مهم تنها با مشارکت مردم ممکن می شود.

وی گفت: با تصویب بودجه ۴۳ میلیارد تومانی امسال ۱۲ کد درآمدی داریم که ۳۸ میلیارد تومان آن جاری و ۶۲ میلیارد تومان عمرانی است و باید تلاش کنیم این بودجه محقق شده و در امور شهری و عمرانی هزینه شود.

شهرداری تاکستان ۴ میلیارد تومان بدهی دارد

رحمانی بیان کرد: بیش از ۴ میلیارد تومان بدهی در قالب ۱۴۰۰ قطعه چک داریم که باید آن را امسال پرداخت کنیم تا آرامش بیشتری برای اجرای طرحها داشته باشیم.

وی گفت: با اختصاص ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعداد ۲۴ پروژه مهم عمرانی در تاکستان اجرا می شود که با تکمیل آنها ضمن ارائه خدمات مناسب فرهنگی، ورزشی و خدماتی چهره شهر متحول خواهد شد.

کد خبر 4286302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha