۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

قرائت مناجات امیرالمومنین(ع) در ۴۰ مسجد شهرستان تویسرکان

قرائت مناجات امیرالمومنین(ع) در ۴۰ مسجد شهرستان تویسرکان

تویسرکان - رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از قرائت مناجات امیرالمومنین(ع) به صورت روزانه در ۴۰ مسجد این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مناجات امام عارفان و مقتدای پرهیزگاران حضرت علی(ع) درماه رمضان همه روزه در مساجد شهرستان تویسرکان برگزار می شود، گفت: همزمان با ماه رمضان مناجات امیرامومنین (ع) توسط ائمه جماعت مساجد و مبلغین طرح هجرت و مستقر شهری و روستایی بعداز نماز جماعت مغرب و عشاء در ۴۰مسجد، بقعه متبرکه و هیئت مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه بخش های قلقلرود و مرکزی قرائت می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان نسبت به هماهنگی با مبلغین برای قرائت مناجات امیرالمومنین(ع) اقدام کرده است؛ بر لزوم تبیین مفاهیم اخلاقی در بین آحاد مردم جامعه اسلامی در ماه رمضان تأکید کرد.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است که بر این اساس از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای به نسبت سایر ماه ها برخوردار است.

وی گفت: با توجه به ماهیت ماه رمضان و دیدگاه عرفانی و معنوی که مسلمانان به این ماه عظیم دارند باید بهترین بهره را از آن در راستای تبیین و تشریح موازین اسلامی و نیز مباحث عمیق اعتقادی برد.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به لزوم توجه به امر حجاب نیز و بیان اینکه هم اکنون بی حجابی ها و بدحجابی هایی را در جامعه شاهد هستیم که هدف جنگ نرم دشمنان برای جوانان این مرز و بوم است؛ عنوان کرد: بر این اساس اخلاقیات و اهمیت و ابعاد این موضوع باید برای همگان به‌ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود که در این راستا ماه رمضان فرصت مغتنمی است.

وی گفت: بیش از ۱۱۰ مبلغ و مبلغه بومی از دفترتبلیغات اسلامی قم، اوقاف و طلاب دینی حوزه علمیه شهرستان برای تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان به مساجدف هیئات مذهبی، مدارس، مراکز دانشگاهی، پایگاه های بسیج، ادارات و نهادهای شهرهای تویسرکان فرسفج و سرکان و ۳۰ روستای این شهرستان اعزام شده اند.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۴۰ سخنرانی در مساجد، حسینه ها و هیئات خانگی به همت مبلغان اعزامی پیرامون فضائل ماه رمضان به‌ویژه لیالی قدر، اقامه جماعت نمازهای یومیه، مشاوره دینی برگزار می‌شود.

کد خبر 4302286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha