۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۸

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد:

۱۰۰ مسجد اسدآباد میزبان شب‌زنده‌داران لیالی قدر خواهند بود

۱۰۰ مسجد اسدآباد میزبان شب‌زنده‌داران لیالی قدر خواهند بود

اسدآباد - کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد از آمادگی ۱۰۰ مسجد این شهرستان برای میزبانی از شب زنده داران لیالی قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مصباحی ظهر سه شنبه در جمع مبلغان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و قیام ۱۵ خرداد که مصادف با ایام رمضان و هم‌زمان با شب‌های قدر است، افزود: بر اساس روایات اسلامی هر کس شب قدر را درک کند دین راستین اسلام را درک کرده است.

مصباحی با تأکید بر همکاری و تعامل بین دستگاهی در ایام ماه رمضان، از آمادگی افزون بر ۱۰۰ مسجد این شهرستان برای میزبانی از شب‌زنده‌داران لیالی قدر خبر داد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: مراسم پرفیض احیای شب‌های قدر در مساجد شهری و روستایی با هدایت و مدیریت روحانیون مبلغ اعزامی با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و با بیان اینکه در این شب‌ها تقدیر انسان رقم می‌خورد، افزود: از عموم مردم مؤمن و متدین شهرستان برای حضور پرشور در مساجد و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی دعوت شده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی اسدآباد نیز بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: ساخت جامعه قرآنی لازمه رشد فرهنگ دینی و معنوی در جامعه است.

حجت الاسلام مجید موسوی قرآن را کتاب هدایت و کامل ترین کتاب آسمانی خواند و گفت: تمسک به قرآن و سیره اهل بیت(ع) و رجوع به قرآن و عترت امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:‌ برگزاری جلسات قرآنی، محافل انس با قرآن، روخوانی و روانخوانی قرآن در ایام ماه رمضان فرصتی مناسب برای انس بیشتر جوانان با این کتاب آسمانی است.

کد خبر 4308756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha