۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱

سالن ورزش باستانی بناب همچنان تکمیل نشده است؛

باستانی کاران بناب در انتظار تحقق وعده های مسئولان

باستانی کاران بناب در انتظار تحقق وعده های مسئولان

بناب- همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) ظهر امروز جمعه با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و ورزشکاران در زورخانه بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با استقبال گرم علاقمندان به ورزش باستانی برگزار شد، ورزشکاران زورخانه ای پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید، پس از بجا آوردن آداب ورزش پهلوانی و زورخانه ای وارد گود زورخانه شدند.

حرکات شنو رفتن، میل گردانی، پا زدن، چرخ زدن و سنگ گرفتن از جمله برنامه هایی بودند که باستانی کاران در گود زورخانه به نمایش گذاشتند.

با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان زیادی در سطح شهرستان هستند که علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارند ولی به علت کمبود فضای مناسب و امکانات لازم شرایط لازم برای ثبت نام آن ها مهیا نیست و باستانی کاران بنابی همچنان در انتظار تحقق وعده های مسئولان و دولتمردان لحظه شماری می کنند.

احداث سالن ورزش باستانی بناب در جریان دور دوم سفرهای ریاست جمهوری دولت دهم به تصویب رسید که از آن زمان تا کنون حدود ۸ سال می گذرد، اما مردم و علاقمندان به این رشته ورزشی در بناب بعد از گذشت این همه سال همچنان چشم انتظار اقدام مسئولان برای تکمیل این سالن هستند.

ورزش های باستانی و زورخانه ای از دیرباز جزو علاقمندی های مردم شهرستان بناب بوده، بطوری که بسیاری از پیشکسوتان این ورزش هم اکنون در میان ما نیستند و در جوار رحمت الهی سکنی گزیده اند و هم اکنون نیز علاقمندان زیادی جلب این ورزش مردمی و پهلوانی هستند، اما با این همه «زورخانه بناب درگود بی مهری مسئولان» قرار گرفته و جا دارد مسئولان امر به منظور توسعه این ورزش در شهرستان بناب که قهرمانان زیادی را تربیت و تحویل جامعه ورزشی داده و خواهد داد، با تکمیل سالن زورخانه شهرستان گام بلندی را بردارند.

نگارنده: جاوید بنابیان

کد خبر 4311529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha