۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۷

امام جمعه بجنورد:

توطئه دشمن دورسازی مردم از ولایت و نظام اسلامی است

توطئه دشمن دورسازی مردم از ولایت و نظام اسلامی است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: توطئه اصلی و خطرناک دشمن دورسازی مردم از ولایت فقیه و بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با بیان اینکه تمامی نقشه های دشمنان علیه ایران، کمرنگ کردن اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی است، اظهار کرد: این نقشه دیرینه دشمنان نظام تاکنون محقق نشده اما آنان از این توطئه خود دست برنخواهند برداشت، از این رو مسئولان برای ماندگاری پیوند بین مردم با ولایت هوشیاری خود را دوچندان کنند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: دشمن علاوه بر تحریم ها، زبان دین را برای بدبینی و اختلاف افکنی در پیش گرفته اما تاکنون با وجود ولی فقیه و تفکرات انقلابی مردم ایران، تمامی توطئه‌های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی منجر به شکست شده است.

وی تصریح کرد: داشتن ولی همچون مقام معظم رهبری که توانسته انقلاب اسلامی ایران را پس از رحلت امام به درستی مدیریت کند، مایه افتخار و جای شکرگذاری را دارد.

خطیب نماز جمعه بجنورد بیان کرد: امروز شرایط مدیریت و پاسخگویی دشمنان نظام با دوران امام راحل کاملا متفاوت شده و هیچ فردی به اندازه رهبر معظم انقلاب توان مقابله و مبارزه با دشمنان مختلف را ندارد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: از این رو مدیریت نظام جمهوری اسلامی پس از رحلت امام خمینی(ره) تنها توسط خلف صالح ایشان ممکن بوده است.

وی مطرح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با مدیریت رهبر معظم انقلاب به تمام افتخارات خود در چهار دهه پس از انقلاب افتخار می کند و هیچ گاه اجاز ه نخواهند داد کسی سبب کمرنگ شدن راه ولایت فقیه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام خامنه ای با مدیریت و هوشیاری خود توانسته ۳۰ سال این نظام را به بهترین شکل مدیریت کند به گونه ای که تمامی مشکلات یک به یک رفع و برای مشکلات پیش رو راهکار ارائه می دهند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در دوران رهبری خود یک امت رشید و غیرتمند را تربیت کرد، افزود: امام راحل با پاشیدن بذر انقلاب در سال ۴۲، نمونه مدیریت مبارزه اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی عنوان کرد: امام راحل در دوران مدیریت خود توانست بزرگترین بحران کشور که جنگ تحملی بود را به بهترین شکل رفع و پیروزی را برای ملت ایران به ارغوان آورد.

امام جمعه بجنورد همچنین گفت: امام راحل با شیوه های فرماندهی خود توانست ارکان ابر قدرت ها را متلاشی کند و امروز نیز خلف صالح ایشان این راه را ادامه می دهند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس برای  رفع وضعیت معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند چرا که با مشکلات سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

وی همچنین به فرا رسیدن روز قدس اشاره کرد و گفت: امروز شاهد وعده رهبر معظم انقلاب هستیم چرا وضعیت فلسطین دگرگون شده و تا ۲۵ سال آینده رژیم اسرائیل نابود خواهد شد.

کد خبر 4311531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha