۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۴

استاندار مرکزی:

شهرستان محلات استان مرکزی به عنوان تعاون شهر برگزیده شد

شهرستان محلات استان مرکزی به عنوان تعاون شهر برگزیده شد

اراک- استاندار مرکزی گفت: انتخاب شهرستان محلات به عنوان تعاون شهر در میان ۱۰ شهرستان برتر در این حوزه در کشور، از جمله افتخارات استان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز سه شنبه در نشست تخصصی مدیران عامل شرکت های تعاونی توسعه عمران شهرستان های کشور که با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در محلات برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم انعقاد تفاهم نامه بین استان مرکزی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی منجر به نتایج مطلوبی که از اهداف تشکیل تعاونی ها است، گردد.

استاندار مرکزی ادامه داد: شرکت های تعاونی به دلیل تجربه نسبتا جدید و کارایی بالا که می توانند داشته باشند، بایستی نقش تقریبا فراموش شده تعاون در قوانین کشور را احیا کنند.

وی افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه ۲۵درصد از سرمایه گذاری ها در کشور باید به بخش تعاون واگذار شود، در حالی که امروز از این هدف بسیار دور هستیم.

آقازاده بیان داشت: با تشکیل تعاونی ها و گسترش فعالیت آن ها به صورت عملیاتی با تفاهم نامه ای که در این استان و استان های دیگر منعقد می شود، امیدواریم بتوانیم این بخش مغفول مانده قانون را در رابطه با تعاونی ها احیا کنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی سرمایه ها را باید به سمت تعاونی ها پیش ببریم و به نظر می آید که در واگذاری مجتمع های بزرگی که دولت قصد واگذاری آنها را دارد، حتما تعاونی ها باید در نظر گرفته شوند.

وی ادامه داد: استانداران در سراسر استان های کشور می توانند نقش موثر و مهمی را در واگذاری کارها به بخش تعاون ایفا کنند تا در این رابطه با شرایط مطلوب برسیم.

کد خبر 4337753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha