۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲

نماینده بوشهر در مجلس:

اتحاد و همدلی رمز عبور از چالش های اقتصادی پیش رو است

اتحاد و همدلی رمز عبور از چالش های اقتصادی پیش رو است

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اتحاد و همدلی را رمز عبور از چالش اقتصادی پیش رو عبور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید خدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: آمریکا از ابتدا خارج از برجام بوده است چرا که تنها در نوشته با برجام توافق کرده و در عمل از ابتدا با بدعهدی‌ها ثابت کرده بود که بر برجام پایبند نخواهد بود.

وی به بدعهدی‌های مکرر آمریکا و هم‌پیمانانش در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ما از ابتدا در مورد مذاکره با این کشورها خوشبین نبودیم ولی در مذاکرات حضور یافتیم و حقانیت خود را نشان دادیم و اثبات کردیم.

خدری در مورد سفر رئیس جمهور به کشورهای اروپایی هم بیان کرد: توافق برجام تنها بین ایران و آمریکا نبوده است و طرف‌های اروپایی نیز بوده‌اند و این نشست‌ها نیاز بود که برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی رهبری درست بوده است و همه جهان فهمیدند که حق با ایران است، ادامه داد: الان زمان تسویه حساب داخلی نیست و باید با اتحاد و همدلی از چالش اقتصادی پیش رو عبور کنیم.

خدری گفت: ایران همیشه در برابر مشکلات مختلفی که دشمن ایجاد کرده، ایستاده است و در این برهه نیز از مشکلات عبور خواهد کرد و ملت ایران بارها این موضوع را ثابت کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دفاع مقدس ما هشت سال نبوده است بلکه ۴۰ سال بوده و به شکل‌ها و با شدت‌های مختلفی ادامه داشته است.

کد خبر 4340578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حامد AU ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      12 7
      از روز اول همه میدانستند که اروپا هرگز منافع خودش را رها نخواهد کرد تا در برجام باقی بماند.
    • رضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      20 0
      جوری تیتر زدین فکر کردم موگرینی گفته.
    • حیدری IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      5 2
      این از ضعف بینش سیاسی تیم مذاکره کنندۀ ماست که آمریکا را در داخل برجام تصور می کردند امّا در مورد دل خوشی دولت روحانی نسبت به پایبندی اروپاییها به برجام عرض کنم که اینا دولت روحانی را بازی می دهند
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      0 0
      از این نماینده بپرسید اتحادیه اروپا چند عضو دارد اگر دانست آن وقت راجع به سیاست نظر دهد
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      0 0
      یکی نیست بگه با این همه آقازاده اختلاسگر عبور از مشکلات محاله