۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۰۳

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

قطعی برق در هرمزگان بی انصافی است/رئیس جمهور با مردم صحبت کند

قطعی برق در هرمزگان بی انصافی است/رئیس جمهور با مردم صحبت کند

بندرعباس - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: قطعی برق در آب و هوای کنونی هرمزگان بی انصافی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی صبح پنجشنبه در شورای اداری هرمزگان بیان داشت: قطعی برق در شرایط آب و هوای هرمزگان بی انصافی است. ۵۷ هزار مگاوات برق مصرفی در کشور است و باید شرایط استانهای جنوبی با سایر استانهای دیگر متفاوت باشد. متاسفانه در برخی از روستاهای هرمزگان بیش از ۴ ساعت قطعی برق داریم که ظلمی در حق مردم این استان است.

وی عنوان کرد: استفاده از نیروهای بومی باید در استان مورد توجه قرار بگیرد.آوردن نیرو از خارج استان در شرایط برابر اجحاف حقوق بومیان هرمزگان است. ظرفیت مدیریتی در استان میان جوانان و نیروهای نخبه استان وجود دارد.

مرادی در ادامه با اشاره به حق طبیعی نمایندگان مجلس برای سئوال از رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم با طرح سئوال از رئیس جمهور خواستار پاسخگویی دکتر روحانی به مسائل و مشکلات پیش رو شده اند.

وی اضافه کرد: دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی باید با مردم صحبت کند و شرایط و فضای کنونی را تشریح کند و از التهابات کنونی جامعه بکاهد. متاسفانه دولت هنوز پاسخ شفافی به مشکلات اخیر نداده است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهوری سئوالات را درشان رئیس جمهوری نمی داند قابل قبول نیست. در فضای ایجاد شده و التهامات ارزی و افزایش قیمتها در بازار و سرانجام برجام جزوی از نگرانی های عمده مردم است و رئیس جمهور باید شخصا نسبت به این موضوعات پاسخگو باشد.

کد خبر 4363706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha