۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

مترو تا پایان سال جاری در پرند ترمز می کند

مترو تا پایان سال جاری در پرند ترمز می کند

رباط کریم- مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: تا پایان امسال اولین قطار مترو وارد شهر پرند می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن وطن خواهی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی  به تشریح اقدامات و تلاش های این شرکت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به تعداد مسکن مهر این شهر به پایتخت مسکن مهر مشهور است.

وطنی خواه افزود: در این شهر حدود ۹۶ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که نسبت به سال گذشته ۶۵ هزار واحد آن افتتاح شده است و باقی مانده مسکن مهر به دلیل آماده بودن زیرساخت ها بیش از ۲۹ هزار واحد است که هنوز باقی مانده است و پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار واحد به دلیل عدم وجود زیر ساخت امکان افتتاح در هفته دولت را ندارند افزود: با تفاهماتی که با اداره آب داشته ایم مشکلات تا حدودی مرتفع شده و در حال حاضر در هفته دولت ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر افتتاح خواهند شد و برنامه تا پایان سال ما ۱۵هزار واحد است که عملیاتی خواهد شد.

در حال حاضر ۷ پارک محله ای را در دست احداث داریم که در هفته دولت افتتاح خواهند شد به مساحت ۵۲ هزار متر مربع در حال طراحی است و این پارک ها تخصصی هستند مثل پارک پیشکسوتان، ورزش و کودک و مادر که پروژه های خوبی هستند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در ادامه بیان داشت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته انشالله تا پایان امسال اولین قطار مترو وارد شهر پرند می شود و پرند نشینان از این خدمات بهرمند خواهند شد.

کد خبر 4366088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha