۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۳

رییس شورای شهر باقر شهر:

تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می شود

تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می شود

ری- رییس شورای شهر باقر شهر گفت: تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی پرک ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی با اشاره به وجود همدلی و شفافیت در اعضای شورای شهر باقر شهر اظهار داشت: مصوبات شورای شهر باقر شهر علنی است و می تواند رسانه ای باشند و در این زمینه اگر شهروندان موضعی داشته باشند می توانند از طریق رسانه ها پیگیری کنند.

پرک در ادامه با بیان اینکه اولویت شورای شهر باقرشهر پاسخگو بودن مسئولین است گفت: این پاسخگو بودن یک اصل محسوب می شود و باید به سوالات و مشکلات شهروندان به درستی و با شفافیت پاسخ داده شود چرا که رضایت مردم سرلوحه کار مسئولین و شورای شهر این منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به وجود برخی ناهماهنگی ها و بروزمشکلات در شورای این شهر افزود: اگر مجموعه شورای شهر تعامل سازنده ای با شهرداری نداشته باشند کار به تنش کشیده می شود و هیچ قدم مناسبی جهت پیشرفت و رشد شهر برداشته نمی شودلذا این هماهنگی به عنوان یکی از اصول مهم مدیریت شهری در نظر گرفته شده است لذا باید بدانیم که تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می شود.

رییس شورای شهر باقر شهر تعامل سازنده با مسئولین بالادستی را از دیگر اولویت ها دانست و بیان داشت: همه مسائل و برنامه ها با مسئولین در میان گذاشته می شود و این هماهنگی لازمه اجرای درست و قانونی مصوبات این شهر است.

پرک رسانه ها را یکی از کانون های قدرت در تصمیم گیری مدیران و مسئولین دانست و گفت: از رسانه ها می خواهیم با تکیه بر وجدان انصاف را رعایت کنند و به بیان واقعیات و دادن اطلاعات درست به مردم بپردازند.

کد خبر 4374473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha