۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵

توسط نشر پیدایش؛

چهارمین جلد مجموعه «اسکارلت و آیوی» منتشر شد

چهارمین جلد مجموعه «اسکارلت و آیوی» منتشر شد

ترجمه چهارمین جلد از مجموعه «اسکارلت و آیوی» نوشته سوفی کلورلی با عنوان «نوری زیر دریاچه» توسط نشر پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جلد از مجموعه «اسکارلت و آیوی» نوشته سوفی کلورلی با عنوان «نوری زیر دریاچه» به تازگی با ترجمه شهره نورصالحی توسط نشر پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مخاطبان این مجموعه رمان، نوجوانان هستند و جلد چهارمش ۳۰۸ صفحه دارد. داستان این جلد از مجموعه مذکور درباره یک سفر تابستانی، یک هتل و یک دریاچه مرموز است.

اتاق پنهان، دوقلوی گمشده و رقص تاریکی ۳ کتاب دیگری هستند که تا به حال از این مجموعه چاپ شده‌اند و محوریت داستان‌شان درباره تعدادی دختر جوان است. در «نوری زیر دریاچه» فصل تابستان رسیده و پس از اتفاقاتی که در ترم گذشته و داستان‌های پیشین رخ داده، خانم نایت برای دخترها خبری خوش دارد؛ یعنی سفر به دریاچه و هتل قدیمی سایه کاج که کنار آن قرار دارد.

هتل و دریاچه کنارش شاید در وهله اول برای دخترها جذاب باشد اما رازهای زیادی را در خود دارند. شب‌ها وقتی ناقوس کلیسای محلی صدا می‌کند، نورهای عجیب و غریبی عمق دریاچه را روشن می‌کنند و بچه‌ها احساس می‌کنند با حوادث مرموزی که برای مهمانان هتل رخ می‌دهند، خطری در کمین است...

کتاب «نوری زیر دریاچه» با ۳۰۸ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4391018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • N IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 0
      خیلی ممنون که اطلاع دادید. ایا شما می دانید جلد پنجم این مجموعه کی منتشر می شود؟