۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۳

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد

انتشار داستان انقلابیِ شاعر آئینی در بهمن ماه

انتشار داستان انقلابیِ شاعر آئینی در بهمن ماه

وحید قاسمی که بیشتر به عنوان شاعر آئینی شناخته می‌شود در جدیدترین کتابش به روایت داستانی انقلابی و تدوین آن در قالب یک رمان پرداخته است.

وحید قاسمی شاعر و نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: «زخم سکوت» داستانی مربوط به رویداد انقلاب اسلامی است که در آن به سرگذشت واقعی یکی از مبارزان انقلابی که در سال ۵۳ فعال بوده پرداخته می‌شود.

وی توضیح داد: روایت داستان این اثر در دو برهه زمانی مختلف می‌گذرد؛ نخست سال ۵۳ که بخش عمده روایت داستان برای همین سال است؛ و بخش دیگرش در سال ۶۱، یعنی چند سال بعد از وقوع انقلاب اسلامی است.

قاسمی با بیان اینکه «زخم سکوت» توسط انتشارات موزه عبرت ایران منتشر خواهد شد، افزود: در حال حاضر کارهای مربوط به چاپ این کتاب در حال انجام است و تصورم این است که بهمن ماه امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار کتاب شود.

به گفته این شاعر و نویسنده آئینی کتاب «زخم سکوت» به سفارش موزه عبرت ایران برای گروه سنی بزرگسال نگارش یافته و در قالب ۱۲۰ صفحه چاپ خواهد شد.

قاسمی در پایان اظهار کرد: کار نگارش این رمان سال گذشته به اتمام رسیده و از همان زمان به انتشارات تحویل داده شده. ابتدا قرار بود این کتاب در بهار امسال منتشر شود، ولی از آنجا که می‌خواستند برای انتشارش یک جلسه رونمایی بگیرند، احتمال می‌دهم انتشارش را به بهمن‌مان موکول کرده‌اند.

کد خبر 4403622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha