۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵

ارایه راهکارهایی برای درمان دردهای جسمی در شبکه سلامت

ارایه راهکارهایی برای درمان دردهای جسمی در شبکه سلامت

امروز برنامه های «برگی از دفتر وجود»، «قاب سفید»، «بزرگراه زندگی» و مستند «چگونه حرف می زنیم» از شبکه سلامت سیما روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امشب ۲۱ مهرماه ساعت ۱۸ برنامه «برگی از دفتر وجود» با موضوع بررسی مکانیسم میکروفازها و لنفسیت ها و همچنین عملکرد مخچه و بصل النخاع با حضور حسین نکویی نژاد متخصص ایمونولوژی، حسین اسدی متخصص علوم تشریحی و محسن ولی زاده متخصص طب اورژانس روی آنتن می رود.

همچنین برنامه «قاب سفید» که با هدف معرفی بیماری‌های رایج در جامعه و ارایه راهکارهای بهبود آن پخش می شود، امشب ساعت ۱۹ به بررسی صدمات صوتی به سیستم شنوایی با حضور اجلالیان می پردازد. «قاب سفید» در شورای سلامت سازمان صدا و سیما تهیه و تولید می شود.

در ادامه، برنامه «بزرگراه زندگی» درمان دردهای جسمی در کلینیک را به چالش می کشد. مسعود هاشمی متخصص بیهوشی و درد مهمان این برنامه است تا درباره درمان و مراحل آن به مخاطبان اطلاعات جدیدی ارایه دهد. «بزرگراه زندگی» ساعت ۱۹:۳۰ پخش می شود.

امشب ساعت ۲۲ نیز مستند خارجی «چگونه حرف می زنیم» روی آنتن شبکه سلامت می رود. این مستند علمی محصول کشور کاناداست که به همت شبکه سلامت سیما تهیه، ترجمه و دوبله شده است. «چگونه حرف می زنیم» تلاش می کند نحوه یادگیری حرف زدن را در انسان ها به تصویر بکشد.

کد خبر 4428822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha