۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱

فرمانده ناجا:

شهدا برکت نیروی انتظامی هستند

شهدا برکت نیروی انتظامی هستند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شهدا مایه برکت و خدمت در نیروی انتظامی هستند، گفت: پیش بینی می کنیم ۵ میلیون زائر در مراسم ۲۸ صفر به مشهد مشرف شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در مراسم تشییع و خاکسپاری سه تن از شهدای دفاع مقدس با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) گفت: از چند ماه قبل تصمیم گرفتیم تعدادی از شهدای دفاع مقدس را در ستاد ناجا به خاک بسپاریم تا برکتی برای ما باشد.

وی ادامه داد: یکی از شهدا ۱۹ ساله است و در عملیات رمضان به شهادت رسیده است. دو عزیز دیگر ۲۲ ساله و ۲۴ ساله هستند که در زبیدات عراق به شهادت رسیده اند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: امروز همکاران ما این شهیدان بزرگوار را به آغوش کشیدند و امیدواریم راه شهدا ادامه یابد و شرمنده آنها نباشیم.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری مراسم اربعین اضافه کرد: ماموران ناجا از یک ماه پیش از اربعین برنامه ریزی برای ارائه خدمات را آغاز کردند و شاهد بودیم که خدمت رسانی به خوبی انجام شد.

وی همچنین به مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در مشهد اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم ۵ میلیون زائر در این ایام به مشهد مقدس مشرف شوند، همکاران ما در جاده ها، طول مسیر و شهرها آماده خدمت به زوار هستند.

وی گفت: بیش از ۵ هزار نیروی کمکی در کنار نیروهای استانی آماده خدمت به زائران مشهد مقدس هستند.

کد خبر 4450540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha